-Lykkelig-med junispirer Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei Tror jeg har en begynnende bekkenløsning. Var hos ei venninne i går som er fysioterapeut og som masserte og tøyde godt på setemuskulaturen, da den var veldig stiv. Kjente i går litt smerter nederst i magen ved symfysen, og det var veldig vondt der da hun gjorde visse tøyninger. I dag er jeg fin i setet, men kjenner smerter/ubehag heldt nederst i magen, rett over symfysen. Vet at bl kan sitte der, men blir likevel bekymret. Er ikke intens smerte, mer ubehag/små vondt. Er der hele tiden når jeg sitter. Noen med bl som har plager der? Er mest når jeg sitter (kontorjobb hvor jeg sitter mer eller mindre hele dagen). Tenker veldig om det er noe farlig. Er 15+1 i dag, men skal ha tvillinger og ligger litt foran når det gjelder str på mage og diverse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142653576-vondt-nederst-i-magen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carina_1975 ❤ 2 kjekke gutter Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Hei, det høres ut som det du beskriver kan være ubehag ifm bekkenløsning i symfysen. Det du beskriver er hvertfall veldig likt ubehaget jeg opplever, og jeg gjenkjenner det fra forrige svangerskap som bekkenløsning. Jeg har også mest ubehag når jeg sitter, så jeg prøver å reise meg og gå litt med jevne/ujevne mellomrom. Kjenner også ubehag hvis jeg har gått mye/langt, hvis jeg "sklir ut" på isen, eller stiger inn i bilen litt for fort... Det er heldigvis ikke konstant, noen dager kjenner jeg nesten ingenting. Jeg er i uke 13, og regner ikke med at det forsvinner, men håper jeg skal klare å holde det i sjakk med øvelser en god stund fremover. Kanskje venninnen din har noen gode forebyggende øvelser hun kan vise deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142653576-vondt-nederst-i-magen/#findComment-142653764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå