Gå til innhold

-----pergogruppe---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sallysue: Jeg mener det stemmer med det du skriver at EL har vært da EL testene blir negative igjen,men har også lest at noen sier den kommer etter negativ EL test så ikke enkelt å vite helt sikkert. Jeg bruker regne 1 DPO fra negativ EL test.

Kansje noen annen vet bedre...:-)

Blir spennende i tiden fremover nå da!!

Krysser fingrene for deg...!!!:-)

isamor: Tror absolutt man kan bruje pergo selv om man er 43 år,pergo skal jo modne de eggene du har og gjøre de mer overlevelsesdyktige. Har man mange follikler så er jo sjangsen for at flere slipper under EL, og da vil jeg jo tro at du har større sjangse for iallfall å slippe ett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Make№4,15pp:

Jeg merket det ikke selv.. Men etter andre kuren med pergo kom aldri mensen. Saa fikk time hos gyn og tok innvendig UL. Hadde da en stor cyste paa eggstokken som hun sa kon av overstimulering fra pergo. Maatte faa medisiner for aa "sprekke" cysten og faa mensen igjen.. Anbefales ikke! Det var ikke vondt, men hadde ikke mensen og heller ingen EL paa tre mnd pga det..

Tror ikke dette er vanlig altsaa, men anbefaler aa folge anbefalte doseringer fra gyn!

Jeg begynner paa dag 3 ja, tok foerste tabletten i morges :)

Skrevet

Å så spennende da suksessterta!!

Det gir iallfall meg litt nytt håp til at en spire skal klamre seg fast iallfall,selv om jeg vet det ikke fungerer på alle! :-)

Jeg fikk dobbelkur med en gang jeg,han nevnte ingenting om enkelkur enda jeg har EL av meg selv og fast stabil syklus...merkelig,men han vet vel hva han driver med får vi tro...

Ønsker jo ikke noe kluss med syklusen nå akkurat..

Ser noen anbefaler å ta tabletten på kvelden pga bivirkninger,noen som har erfaring her? :-)

Skrevet

Takk Make№4,15pp !! Ja, jeg tror jeg regner det slik, så får vi se. Aksjene er i allefall lagt inn :)

Ser at du nå har fått TR, da er det bare å begynne å telle dager igjen :) Skal du ta Pergo denne perioden?

Skrevet

Ja,SallySue jeg skal begynne på pergo nå førstkommende fredag,min første kur så er rimelig spent...

Heier på deg,hvor lenge har dere prøvd?

Skrevet

har hatt 9 pp siden desember 09, har hatt 4-5 mnd opphold da jeg har vært gravid 2 ganger på den tiden... Det er første pp med Pergo nå, så er spent.

Kjenner jeg er alt for gira, puppene er vonde, store blodårer på brystet, kvalm om morgenen, vondt i ledd, krampelignende følelse i livmor. Kan jo være TR som melder sin ankomst, men har aldri hatt denne type vondt i puppene før??

Huff, synes det er så spennende og slitsomt. Er det eneste som er i tankene omtrent. Hvordan klarer dere å koble det bort i løpet av dagen?

Skrevet

Hei alle damer !

Jeg trenger råd og hjelp fra noen som har litt bedre kjennskap til Pergo enn meg.

Jeg hadde EL i helgen, i allefall iflg testen, men jeg kjente ikke noe spesielt på kroppen annet enn litt murringer i livmor/eggstokk. Nå er det da ca 4-5 dpo og jeg har så vondt i brystvortene og brystene er tunge (det er vondt å ta av seg BH), jeg er konstant trøtt og sover 12-13 timer om natten. Alt dette er jo vanlige tegn på graviditet, men det jeg lurer på er om det blir sånn etter en runde Pergo også?

Jeg har aldri hatt disse symptomene i forbindelse med EL eller TR før.

Skrevet

Juhuu....Da er jeg igang med pergo også!!

Er veldig spent på bivirkninger eller om jeg klarer meg unna...til uka er det iallfall igang med max hompahomp!

Hvordan er ståa for dere andre?:-)

Skrevet

Melder meg også inn her! Starter med Pergo imorgen, og satser på at det er det som skal til for å komme i mål!!

Skrevet

Hei monika70...

Så koselig at du slengte deg med,velkommen!!

Da startet vi nesten samtidig da,jeg startet igår på pergoen.

Blir morro å ha noen andre å følge med...og vi har en spennende tid fremover nå...:-)

Skrevet

Herregud... Jeg er lettere i sjokk jeg nå. trodde ikke det skulle klaffe på 1.pp. Men tok en test nå. For kroppen min har vært så rar. Og jammen var det ikke en svak strek der! Guri malla! Tok en test forrige uke, og den var neg. Er helt skjelven i kroppen jeg! Skal kjøpe en digital test etterpå og teste på nytt i morgen!

Skrevet

Hei hei jenter...

Lagde en ny tråd for oss inne på Bli Gravid, da vi var så få igjen som går på pergo...Ble litt mer oversiktlig,da mange hadde forsvunnet over på 1.trimester.

Legger med linken jeg så kan dere komme etter dere som vil....

http://www.barnimagen.com/forum/thread/142879566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...