Gå til innhold

-----pergogruppe---

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så trist å lese Lotte_71,men du surfer vel litt på pergoen fra denne mnd, neste mnd også...har forstått det slik at det er derfor man har hvilemnd,fordi virkningen sitter i en mnd etter endt pergokur også..:-) Tvi tvi...krysser for deg da..:-)

Denne ventingen tar omtrent kverken på meg,dagene går jo såå sakte!!

Jeg er på 9 dpo idag og har murringer i magen,nesten som EL smerter...

Har ingen forventninger denne mnd i det hele tatt egentlig,selv om "jobben" er gjort...hehe..

Ett spørsmål!

Hvor gamle er dere og har dere barn fra før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skreiv litt klønete ovenfor.... Det er vel denne mnd som er pergofri..... Og ja, jeg har også lest at den henger i en mnd ekstra....

Jeg gir ikke opp enda jeg.

Jeg er 40 i år, mannen 43. Har ingen barn sammen. Men har hver for oss. Så klarer vi det ikke, har vi opplevd gaven med å få barn. Så det går bra...

Jeg er ferdig med 1 pergokur nå. Dobbel pergo kur.. Og har nå en fri mnd.....

Hva med deg??

Skrevet

Åå, burde sendt vibbene litt tidligere ;-)

Gå på med friskt mot, ikke lenge igjen til neste runde da :-)

Jeg venter utålmodig på el.....

Begynte å tempe i går morges, det kan jo være kjekt fremover :-)

Skrevet

Huff da Lotte_71 ! Men da sitter det neste mnd :)

Jeg er 25 år og samboeren er 31 i år. Vi har ingen barn, men jeg har 1 prov.abort, 1 MA og 1 SA bak meg, så problemet er vel ikke å bli gravid, men få det til å vare.... :)

Skrevet

Lotte_71:

Da må vi bare krysse for at alt ligger til rette da og du får en liten hjerteklump i magen...:-)

Jeg er 37 år,blir 38 i år og mannen er 41....:-) Har tre felles barn og mente vi var ferdige med å få barn,men her sitter vi da....og har veldig lyst på en til plutselig!

Ga oss selv et år å prøve på, meeen det ble utsatt da vi begge fant ut at året nærmet seg og vi fortsatt var innstilt på en til.

Jeg har fått dobbel pergokur og har oppstart 4/5 februar. Teller ned dager og er veldig spent....nesten litt for spent og redd for at jeg har alt for høye forventninger, men vi får bare ta det som det kommer...vet jo at ikke alle har hjelp av pergo. Har fast syklus og EL av meg selv da...

Fikk beskjed av gyn. min at det bare var et tidsmål om tid,da jeg har mange og fine egg eller folikler som det heter så fint,men kjenner jeg ikke slapper av så godt som jeg burde når det har gått ett år uten at noe har skjedd.

Tok tid med eldstemann også - 8pp,mellomstemann - 5pp,mens sistegull satt på første forsøk så vet jo jeg kan bli gravid...er vel bare årene som har gjort det litt vanskeligere..:-P

Når begynner du på pergo igjen da? :-)

Krysser fingrene for oss Alle - Nå vil vi ha en skikkelig BABYBOOM!!:-)

Skrevet

Hei alle :))

Da melder jeg meg inn her jeg også. Begynner på første enkle Pergotime (50 mg) i morgen. Skal bli spennende å prøve noe nytt etter 14 (laaaange) pp. Har i følge blodprøver i desember eggløsning av meg selv, men fikk Pergotime for å optimalisere sjansene siden vi har prøvd en god stund.

Håper inderlig at spiren sitter hos alle snart <3 :))

Skrevet

Takk for det std :)

Blir spennende dette :) Ser lenger oppe i tråden at du også har startet din første kur denne måneden. Tvitvi :))

Skrevet

Lykke til !! :)

Jeg er og på første kur, det er spennende og samtidig ekstremt mye venting ... ! :)

Skrevet

Jeg har opphold på pergo nå, men neste periode er det på'n igjen..... Dobbel kur.....

Har EL av meg selv, så går på pergo for å sterke mulighetene til å bli gravid......

Føler vi er en liten gjeng her inne nå. Som har kommet omtrent like langt. Skal bli morro å følge dere alle sammen :))

Skrevet

Hei jenter:) jeg er også på pergo, 3 kur denne gangen, har hatt to enkle og dobbel denne gang. Hadde tr 14 jan og tok pergo 18-22 jan. Og i dag kom den F*** tanta. Jeg skjønner ingen ting...14 dager siden sist, kan jeg da ha hatt en veldig tidlig El og tidlig mens. Jeg har bedsjed om å ta en dobbelkur til men synes det er litt skummelt å skulle ta den så kjapt igjen. Kansje jeg må ringe legen på mandag?

Dette var kjedelig!!!!

Skrevet

hjelper pergo hvis man har litt få follikler?og er 43 år

Skrevet

isamor: Pergo skal iallfall modne de du har i en større grad,og mulig du også da slipper fler enn ett egg...:-)

Skrevet

Bare en liten hilsen fra meg! Endelig klaffet det for oss, etter tre dobble kurer sammenhengende. Ikke gi opp om ting tar litt tid, det er stor sjans med pergo:):) Håper spiren klamrer seg fast, skal inn til gyn på tidlig ul når jeg er i uke 8, altså 15 feb:)

Skrevet

Gratulerer! Godt å høre at pergo faktisk virker...

Håper den har gjort underverker her i gården også...

Lykke til med UL...

Skrevet

Masse lykke til på UL, håper spiren sitter :))

Nå fikk jeg også lyst til å kjøre på med dobble kurer uten pause mnd..... Jeg har fått beskjed fra gynekolog å ta dobble kurer, men med pause mnd...........

Hmmmmmmm

Skrevet

Gratulerer masse! Og lykke til på UL! Du gir oss andre håp om at det faktisk ER mulig! :-)

Huff, jeg har det ikke spes godt nå om dagen. Som dere kanskje husker, så slet jeg med skikkelig humørsvingninger og vondt i korsryggen. Igår hadde jeg det helt grusomt. Begynte med vondt i korsryggen. Så etter en svensketur, så ble jeg skikkelig svimmel og skjelven midt i oppdelingen av en svinefilet. Grusomt. Klarte ikke løfte noe, eller stå oppreist på en lang stund. Det har heldigvis gått over, men har fortsatt vondt nederst i korsryggen. Blæ...

Hvordan er det ellers med dere andre da?

Skrevet

Gratulerer prøvende !!!! Så morsomt at det funket for dere ! :-)

Idag er jeg i strålende humør, har bursdag og eggløsningstestene (to stk) viser to like sterke streker noe som betyr at bursdagen blir feiret hjemme ! hihi...

Håper håper håper håper at det sitter allerede nå !!!!

Skrevet

Hei jenter!!

Da er søndagen her og jeg har ikm i morgen...og oppstart med prgo på fredag....Juuuhuu :-D

Har vært så sippete i helga så syns det reint har vært flaut.. Bruker ha pms og bli litt sår,men nå har jeg grått og vært sur og deppa for alt. Har ingen tro på at jeg er gravert da jeg har null symtomer,så skal bli godt å få TR og bli stabil i humøret igjen. Får virkelig håpe jeg slipper den bivirkningen av pergo for da blir jeg håpløs...hehe..;-)

Skrevet

Hei, jeg joiner dere naa jeg :) Fikk TR i gaar og begynner med pergo i morgen. Bare enkel kur paa meg... siden jeg ble overstimulert da jeg hadde dobbelkur sist, tar vi det rolig og det blir enkel kur annenhver maaned. Faar happe det holder! :)

Skrevet

Suksessterta:

Hvordan merket du at du ble overstimulert,kansje ett dumt spørsmål men jeg har ingen erfaring med pergo ennå...:-)

Da begynner du på dag tre....?

Skrevet

Hei damer ! Jeg har spm ang EL tester... Nå testet jeg to like sterke streker igår, både morgen og kveld. I dag viste testen noooe svakere teststrek enn kontrollstrek. Vil det da si at min EL var igår/idag og nå er det 14 dager til TR kommer/ikke kommer?

Skrevet

Da har tanta kommet og på fredag er det pergostart! Litt spent..:-)

Ble veldig skuffet når TR kom de første 8 pp ,men nå går det greit,kjedelig såklart men men...man skrur ned forventningene..:-)

Rart det skal være så vanskelig nå,da det gikk så greit med de forrige!

Skrevet

hei ! kan man bruke pergo når man er 43 å har få follikler?litt små forøvrig og!

Skrevet

hei vil beg med pergo eller clomivid men det går så tregt med legen og jeg lurer på om det er noen der ute som har liggende å vil selge det jeg har brukt det før har litt dårlig tid da jeg er 43.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...