Gå til innhold

Sammenheng mellom aktivitet i magen og når babyen har kommet ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle nybakte mødre! :)

Er på besøk fra barnimagen med spørsmål til dere.

Er 27 uker på vei, med en veeeeldig aktiv jente. Hun blir mer og mer aktiv daglig, og det er selvfølgelig kjempe koselig! Men kommer hun da til å være like aktiv utenfor magen?

Hva er deres erfaring med dette?

Takker alle så mye for svar på forhånd :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har akkurat vært en tråd om dette, men jeg svarer igjen :)

Min var veldig aktiv i magen, og er nå veldig rolig utenfor :)

Gjest JuniGull10 og mange drømmer...
Skrevet

Min var veldig rolig og det er han fremdeles. Han strakk seg mye inni magen min, jeg kjente stadig en fot som stakk ut på siden leeenge, og han liker ikke å ligge veldig trangt nå heller! (Bortsett fra i vogna).

Skrevet

Jeg har hørt det motsatte. Gutten min var ganske rolig i magen, men har såvisst ikke vært rolig utenfor.

Nå har jeg en aktiv jente i magen, til nå hvertfall, er i uke 21. Kjenner like mer liv nå enn jeg gjorde fra uke 25 og utover sist. Så gjenstår å se hvordan hun blir utenfor. Hadde ikke hatt noe i mot om det hadde stemt at aktive i magen blir rolige utenfor :-)

Skrevet

Synes det er vanskelig å vite hva som er aktiv i magen jeg, for jeg har bare vært gravid 1 gang... Jeg synes min gutt var ekstremt aktiv rundt uke 27-32 kanskje og så roet det seg. Han er nå og har vært en veldig, veldig aktiv gutt...

Skrevet

Jenta mi slo kolbøtte i magen(veldig aktiv) og er høyt og lavt den dag i dag :)

Skrevet

En liten kuriøsitet som jeg kom på nå... Da gutten vår var i magen likte han ikke at vi tok på føttene hans. Han dro alltid føttene unna hvis vi tok på dem! Han er nå ekstreeeemt kilen på føttene (og ellers), så det var nok grunnen til at han ikke ville at vi skulle ta på dem! Søtt :-)

Skrevet

Hadde en veldig aktiv i magen men hun er verdens snilleste utenfor. Men det er mye bevegelse på bein som er sikkert hva jeg følte hele tiden i magen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...