Gå til innhold

Nabofrua er ei bikkje!

Anbefalte innlegg

Skrevet

En av naboene våre har vi ganske fritt innsyn til, av den enkle grunn at de har kraftig belysning og bare noen tynne, hvite gardiner. Det er umulig å ikke legge merke til hva de foretar seg der inne. Pleier ikke å vekke den store interessen, akkurat, men igår kveld gjorde de noe som fikk meg til å endre oppfatningen av dem ganske sterkt. Dama stod nemlig på alle fire, helt naken, og mannen hennes tok henne bakfra! Æsj! De oppførte seg som bikkjer. Heretter vil jeg ha problemer med å hilse på henne. Jeg pleier jo ikke å hilse på bikkjer, og nå er hun i samme kategori. Håper de skaffer seg ordentlige gardiner snart, så jeg slipper å se dem mer.

Mannen min, derimot, småpervers som han er, tok bilder av dem. Skal vel kose seg med dem, tenker jeg. Men han er jo en gris.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, du kan jo ta og sende over noen gardiner og se hva hun sier:D

Skrevet

da er det mange bikkjer rundt omkring...

sånn sett så burde du ha problemer med å hilse på en god del folk.

ikke sikkert hun har tenkt over hvor tynne gardinene er når det er mørkt..

Skrevet

Hehe,hva med å prøve det selv?

Å bli tatt bakfra er digg;-)Og noen liker tilskuere:-)

Skrevet

hehehe... Nå måtte jeg le =)

Enten så bare tuller du, eller så kan du ikke være mye morsom å ha sex med. Tror de aller fleste damer har blitt tatt bakfra en eller annen gang ;)

Men, gjør som hun over her skriver; nå er det snart jul, kjøp tjukke gardiner til dem i julegave ;)

Hilsen ei som tydeligvis også er ei bikkje ;) hehe

Skrevet

Mennesker er født til å pules forfra. Det er også bare i den stillingen man kan se hverandre i øynene, og kysse. Å bøye seg ned og bli tatt bakfra er for dem som ikke orker å se hverandre i øynene. De oppfører seg som dyr, hvor selve parringen er det viktigste.

Skrevet

hva med oss som liker begge deler da? ;)

da kan du jo heller ikke elske med mannen din i mørket, for da kan du ikke se han i øynene?

Eller at han flytter seg litt lenger ned...

hm... noen må da ha det "kjedelig" i senga...

Skrevet

vi har ett kjempeflott sexliv vi... selv om jeg gjerne kan bli tatt bakfra...

jeg synes det er best forfra, han liker bakfra best.

grunnen er så enkel og grei at etter 5 barn, så er jeg kanskje ikke like trang lenger, og bakfra blir det faktisk strammere..

i tillegg så "plages" jeg med at jeg har så lyst på mannen min, at jeg blir veldig våt... derfor begynner vi ofte forfra (for min glede) og avslutter bakfra (for at han skal få det like godt som meg)

jeg er en av de som mente at dere måtte ha ett "kjedelig" sexliv. Det er for at hvis en er så trangsynt at en ikke kan hilse på naboen etter å ha sett de i "doggy" så kan dere ikke ha prøvd så mye selv..

Hadde jeg sett naboen i doggystyle, hadde je nok antakelig fnist litt neste gang je så di, og hintet litt om tykkere gardiner.. eller persienner..

hilsen ei med både persienner og gardiner ;)

Skrevet

12:44 her

en ting til... jeg blir ikke "pult" i rompa... den er kun for utgående ting hos meg.. Men klart, andre kan gjerne putte noe inn der for min del. Liker de det, så versågod :)

men doggy funker bra det........

boff-boff

Skrevet

Haha,jeg nekter å ta deg alvorlig:-))

Var på julebord i helgen,og jeg ble så kåt på kjæresten at jeg ikke klarte å vente til vi var kommet innfor døren hjemme,så jeg måtte bare bli tatt litt bakfra,stående opp etter døren;-)

Vårt sexliv er absolutt ikke kjedelig.

Skrevet

Hahaha.. Dette gjorde dagen min litt bedre.. Haha, trengte denne tråden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...