1gang09 Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 nå er det -27 her, og vi har ikke vært uta døra omtrent siden søndagen pga kulde og febersykt barn her, er bare meg og småtten her på 15mnd, så hva skal vi finne på når vi må holde oss inne? så langt, har vi lekt masse på gulvet, og vi har lest bøker og vi koser oss:) hva gjøre dere som er hjemmeværende eller ei med barna inne om dagen?
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 9. desember 2010 #2 Skrevet 9. desember 2010 Vi hadde febersyk unge hele forrige uke, så da gikk vi ganske lei begge to egentlig;) Men en av tingene som vesla synes var fantastisk morsomt var å bygge "hytte". Tok spisestoler med et stort laken over, og la puter, dyner og masse bamser inni. Tror hun lekte med dette i flere timer jeg, så det var suksess her.
AngryBird Skrevet 9. desember 2010 #3 Skrevet 9. desember 2010 Tar med bikkja inn! Da koser snuppa seg fælt med "bvoff" inne:) Han er undeholdning i massevis når hun er lei alt annet;) P.S. Bikkja liker det og de er alltid under oppsyn;)
AngryBird Skrevet 9. desember 2010 #4 Skrevet 9. desember 2010 Tar med bikkja inn! Da koser snuppa seg fælt med "bvoff" inne:) Han er undeholdning i massevis når hun er lei alt annet;) P.S. Bikkja liker det og de er alltid under oppsyn;)
Gjest Kira er rød på nesen ♥ Skrevet 9. desember 2010 #5 Skrevet 9. desember 2010 Er bikkja deres sjelden inne? Eller kanskje dere har en rase som trives best ute? Bare stusset litt på det skjønner du;) Ja, hund er en god "leke" når alt annet er kjedelig. Så her i huset fungerer bikkja som et levende klatrestativ!
AngryBird Skrevet 10. desember 2010 #6 Skrevet 10. desember 2010 Har en stor hårete collie/aussieblanding så han trives veldig godt ute i hundegården sin:) Før det ble kaldt lekte vi med han ute på dagtid, men det blir lite av det nå i kulda så da tar vi han med inn istede:) Han velger selv å være inne sammen med oss så jeg tror han syns det er litt stas med ho lille:) Har alltid forundra meg over at han har trives så godt ute, alene for han er veldig sosial og kosete. Ille koselig at barn og bikkje får et så godt forhold:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå