gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 18.november klokka 02.00 våkner og ligger og kjenner på noe som murrer i magen, kommer igjen hvert 5-8 minutter.. 04.30 står opp, skjønner at noe er i gang, hopper i dusjen.. husker at jeg ikke har pakket sykehusbagen, vekker samboern, begynner å småpakke og setter meg på rieteller.no 06.00 riene kommer med 3-5 minutter imellom, ringer sykehuset, de mener jeg kan vente litt siden riene bare varer fra 30-50 sek. skal helst være over minuttet.. puster meg igjennom riene.. 07.00 vekker den kommende storebror, spiser frokost hengende over en stol... 07.30 far og barn drar til barnehagen. riene kommer kraftig med 1-3 min i mellom... klarer ikke gå, ligger på gulvet å badet og griner, venter på samboer som er på vei hjem, venter på taxi.. 08.25 taxi kommer, jeg klarer nesten ikke å gå, riene kommer hele tiden og d føles ut som hele underlivet rives i stykker! jeg griner og roper i taxien, prøver å ta meg sammen.. 08.45 framme! går ut av taxi, får ny ri, setter meg ned på asfalten, gråter. går inn, ny ri, får nesten ikke til gå. kommer opp, blir bedt om å vente!! damen går.... ligger på gulvet i ny ri og vrir meg! så kommer hun å spør meg når timen min er?! samboern sier eeh? hun føder!! dama stakkars hopper opp, åå beklager! kom med meg! på vei inn på fødestuen, ny ri, så sjekk i senga, 9 cm åpning!!! badekar blir fylt opp, (jeg ønsket å føde i vann.) de løper med baljer med ekstra vann fra badet også, for å rekke å fylle opp. jeg legger meg i d vannet som har rukket å komme oppi. de fyller mer... jeg har nå mistet fullstendig kontrollen og har panikk, jeg plasker om en laks oppi der og øynene mine rullet bak i hodet å meg, jeg har panikk! vannet hadde ikke gått og jeg skrek at de måtte ta vannet før jeg sprengtes der nede.. hehehe.. huff! jeg var helt ute å kjøre.. de måtte få en annen inn for å prøve å få kontroll. hun holdt hodet mitt hardt ropte at jeg måtte se på henne, men jeg bare så opp i taket(føltes ut som jeg var exorsisten eller noe... stakkars folk! de tok vannet klokka 09.00 og etter noen press var hun ute 09.06. jeg fikk litt kontroll nå hodet sto i åpningen faktisk, da larte jeg å se jordmor i øynene å ba henne instendug si fra når jeg kunne presse... jenta vår kom 21 minutter etter vi ankom sykehuset:) d var værste jeg noen gang har gjort, d føltes ut som hele underlivet brast sammne, jeg prøvde og drukne meg selv i vannet noen ganger også..ville dø.. hehehe.. ba og grein og full narkose..(på ABC klinikken, alternativ, naturlig fødsel..) når jeg fikk henne opp, klarte jeg ikke være glad, jeg lå der med en angst og panikk følelse og d tok dager før lykkefølelsen kom. jeg fikk snakket masse med hun som kom inn på slutten og hjalp meg og hun mente at jeg hadde d så vondt fordi d skjedde så fort, hun kalte d en styrtfødsel. og hun snakket masse med meg i ettertid, så jeg skulle komme meg litt.. d hjalp å snakke om fødselen:) vi viste heller ikke kjønn, var sikker på at vi ventet en gutt til, men der tok vi feil:) hun var 3670g og 49 cam lang:) perfekt! hun er 3 uker i morgen og alt går veldig bra:) ammingen er fullt i gang og hun sover faktisk litt om natta:) lykke til alle sammen!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2010 glemte å ta med at dagen før hadde jeg løs avføring 3 ganger på morningen og den dagen jeg føda hadde jeg to ganger løs avføring å morningen(mellom riene...hehe) slimproppen om før jeg gikk i dusjen på natta.. og jeg revna ingenting under fødselen, bare litt skrubbsår:) sånn! da tror jeg at jeg er ferdig:P hehe
gutt♥02.04.07♥jente♥18.11.10♥ Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 kan jo også få med at jeg og samboern hadde da hatt sex hver dag i to uker(med noen unntak) også den kvelden før d skjedde på natta hadde vi sex og orgasme og ja.. hele pakka! *kremt* og termin var 25 nov. så hun kom en uke før:) kanskje vi som hjalp henne på vei? nå skal jeg ikke skrive mer:)
Jenta med gullklump i magen Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer med jenta di:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå