<3 Babyimagen<3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 de siste tre ukene har det vært full fart i magen,så fort jg sitter eller ligger har han turna og sparket,plutselig de siste dagene er det ganske lite med aktivitet,har kjent han,men bare ett par ganger om dagen,blir så nervøs,flere?? er forresten 21 uker i dag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142653105-er-ikke-fullt-s%C3%A5-mye-liv-i-magen-n%C3%A5-er-det-normalt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Mammatil3små♥ Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har også hatt det sånn... Kjente ikke liv første gangen før i uke 20, men da var det kraftige spark helt fra begynnelsen. Men plutselig ett par uker senere kjente jeg nesten ingenting... Var lixom bare ett lite dult en gang eller 2 for dag... Så ble hun kjempe aktiv igjen i en ukes tid, før hun nok en gang ble veldig rolig i en periode... Har vært på en del ultralyder innimellom fordi det har vært nødvendig med ekstra sjekker av ene sideventrikkelen i hodet på babyen, og da har jeg sagt ifra om aktiviteten i samme slengen...Har fått til svar att det har med hvordan babyen ligger, og plassering av morkake... Jeg har morkaken foran på magen, så om hun sparker der kan det være vanskelig å kjenne noe. Samtidig er det vanskelig å kjenne om hun sparker mot ryggen... Så jeg har bare blitt vant til att hun har veldig aktive perioder, og veldig rolige perioder... Varer som regel noen dager av gangen... Nå har jo jeg vært ganske heldig ,som alltid har hatt en ul rundt hjørnet... Men hadde jeg ikke hatt det, så tror jeg nok att jeg hadde kontaktet jordmor og spurt om å få komme til en liten sjekk... Er så ekkelt å gå og være engstelig... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142653105-er-ikke-fullt-s%C3%A5-mye-liv-i-magen-n%C3%A5-er-det-normalt/#findComment-142653311 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå