verdens heldigste mamma Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Har invitert til førjulsmiddag for noen venner og siden alle(!) kunne komme blir vi 20 personer. Det betyr at den litt avanserte middagen må byttes ut i noe enklere, og som passer for både voksne og barn. Enkelt og fest, er det mulig? Hva ville dere ha laget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Supperådet Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Denne er veldig god og passer når man skal lage til mange. Ungene elsker den. http://www.mrw.no/kylling/kylling%20i%20langpanne.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verdens heldigste mamma Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Det så jammen godt ut! kanskje vi skal ha det allerede i dag :-) Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mom2Two Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 En skikkelig god fiskesuppe! Nam nam... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Laksefilet med tilbehør (får vel plass til en del laksefileeter i en langpanne), en eller annen form for steik (oksesteik,svinesteik), bacalao.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mor til en godgutt + en spire Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Bacalao Det er helt sinnsykt godt, og er typisk festmåltid her på nordmøre ihvertfall Lett å lage til mange.. Vist ikke er jo biff stroganoff ofte en sikker vinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ellen-propellen Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 En kraftig viltgryte med hjemmelaget potetmos:-) Masse grønnsaker og tyttebær:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
verdens heldigste mamma Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Bacalao! Det hadde jeg aldri kommet på. Namm, det hørtes fristende ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo76 Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Ville satset på juletapas, godt for store og små (google det så får du sikkert opp forslag). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskerlivet Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Juleskinke m. stekte potetbåter rosenkål Dette lagde jeg til min 30 årsdag i fjor. lagde seg selv.. (da het de påskeskine men er egentlig bare vanlig svineskinke) Del poteter i båter og ha i langpanne, ha på smør samt masse salt og pepper, gjerne grovt pepper og flaksalt. Du må sikkert ha 3 - 4 skinker vil jeg tro.. De koster vel ca. 50 kr. stk på rimi. Kok rosenkålen og en god saus, jeg brukte fløtesaus.. mmmmmmmmmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RødRev Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg tenkte også på juletapas, digg og enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannellerslik? Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 grøt/rømmegrøt og spekemat som tilbehør:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ano`num *17.03.10* Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Tenkte også på risengrynsgrøt. Vurderer å ha det selv med familie en av de "siste" dagene rett før jul Men om det er enkelt å lage til mange er da så. Kanske ikke helt det folk forventer å bli bydd på når de kommer i middagselskap en søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arb.ledig husmor Skrevet 9. desember 2010 #14 Del Skrevet 9. desember 2010 Koldtbord.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå