Gå til innhold

Fikk vite kjønn på ul, men..

Anbefalte innlegg

Var på ul i uke 14, de mente da jeg var 14+1, og at det var en gutt.. Men så har vi en gammel søt dame på jobb som det sies er litt småsynsk, og når jeg var til henne på lørdag så sier hun før jeg rekker og hilse på henne : Det er vel ei jente som kommer nå kansje?

Jeg ble helt paff, ikke viste hun at jeg var gravid, og heller ikke at jeg hadde fått hørt kjønnet på UL..

Så jeg fortalte da at vi hadde fått høre det var gutt, men da mente hun de måtte se etter en gang til. Så det blir spennende på UL den 20 desember tenker jeg. For de kan jo ta feil så tidlig i uke 14. :)

For meg spiller det ingen rolle om det er det ene eller det andre, men blir rart og omstille seg fra gutt til jente om hun på jobben har rett da.::)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142652904-fikk-vite-kj%C3%B8nn-p%C3%A5-ul-men/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var til ul denne uka, er i uke 13, og de hadde fått flunkende nytt apparat den dagen. Kunne zoome inn og se alt mulig, blant annet fikk hiún opp stort bilde bare av hjertet, sjekket alle hjerteklaffene og kamrene. Men å si om det var jente eller gutt på dette tidspunktet var veldig vanskelig sa hun, fordi kjønnsleppene til jenter er så store i begynnelsen, så det er lett å forveksle og tro det er en gutt. Dette demontrerte hun ved å vise fra forskjellige vinkler, forfra så det ut som gutt, men flyttet hun til en annen vinkle så det ut som jente...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...