Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvis man er smell feit (30+ i overvetkt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja, selvfølelig. Eller, selvfølgelig hvis du ikke erstatter det med noe annet da, som mer middag eller ekstra kveldsmat. Hvor mye godis og brus går ned i løpet av en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Skal jeg LOVE deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kommer selvfølgelig an på hvor mye godis og brus det er snakk om. Og så kommer det an på hva du evt erstatter det med/ikke erstatter det med noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 hjalp ikke for meg, men jeg sliter med stoffskiftet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg så på et slankeprogram for en stund siden, der forklarte de at om du er veldig overvektig, så kan man miste mellom 13-17 kg på et år KUN på å kutte ut cola. Og hvis du da kutter ut snop i tillegg, så burde du få merkbare resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Jada. Jeg veide ca 15 kg for mye. Kuttet ut godis og kaffedrinker (jeg drikker ikke brus, men drakk MYYYE kaffe latte m/karamell osv...) Spiste godteri HVER eneste dag. Og drakk altså kaffedrinker hver eneste dag, ofte mer enn én.. Iløpet av bare 5 uker, har jeg gått ned ca 3 kg. Har ikke gjort NOE annet for å oppnå dette, enn å kutte drittmat/drikke.. Men kommer til å ta opp igjen treninga når jeg bare er litt mindre... må jo strammes opp også, dette her... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Tusen takk for svar:)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Jada, selv er jeg ikke overvektig... Veier vel en 52 - 58 kg... Opp å ned... Går alltid opp mot 58 på høst og vinterstid, sitter mer inne, mer kaffedrinker osv.. På sommeren er jeg ikke like glad i kaffe så alt sånn kuttes ut. Og lysta på snop og godt har jeg ikke når det er varmt. Så da er jeg ekstra slank på sommeren, men får på litt om vinteren. Uten at jeg gjør noe drastisk med det... Så hva man putter inn har noe å si ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Ehhhhh... Selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Det er veldig forskjellig men bli vel et par små sjokolader hverdag et par glass brus på kvelden! Men nå er jeg på 3 dag med sukkerkutt. Jeg skal også trene men er så tung at knærne mine er ikke byggd for denne kroppen :S Og vil ikke begynne å slanke meg i julen,så begynner med omlegging av kosthold etter jul. Ble overvektig i sist svangerskap( 22 mnd siden) så er ikke skapt for å veie 100 kg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 Jepp!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Oh yes! ) Jeg kutta ut cappuccino og brus, og har gått ned over ti kilo kun pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 Såfremt du ikke bytter det ut med noe annet som er like kaloririkt, vil dette merkes på vekta, ja. Fordelen med å være smellfeit er at kiloene renner lett av med mindre justeringer i kosthold/aktivitet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Selvsagt! Du sier trening er vanskelig pga knærne - men det finnes kanskje en svømmehall i nærheten? Eller en skiløype? Vann er helt topp å trene i med dårlige knær. Skigåing gjør at det ikke blir noe "støt" for knærne. Sykling/spinning er også bra om knærne krangler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #16 Del Skrevet 8. desember 2010 Er så mange som sier de ikke merker forskjell så måtte forhøre meg litt i håp om andre erfaringer.Og dette høres jo lovende ut!! Bare familiesvømming her og da er det stappa! men sykkel kunne jeg jo anskaffet meg! Takk for svar:D hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå