Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #26 Del Skrevet 8. desember 2010 Hvor gammel er datteren din? hvor lenge utsettter du problemet hvis du betaler inn hele beløpet? Kunne du økt kreditt grensen din på Visa/master. Da har du noen ekstra dager på å fikse problemet, kostere litt men.... Har du ingen foreldre, søsken eller gode venner du kan låne av? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #27 Del Skrevet 8. desember 2010 Her kom det 2 ganger ser jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #28 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har ikke kredittkort. Hvis jeg betaler inn hele problemet så mister hun jo ikke plassen. Hun er 4 år forresten. Syns det er kjipt, aldri betalt for sent en eneste gang, hun har gått i denne barnehagen i 2 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #29 Del Skrevet 8. desember 2010 hva med gode venner eller familie du kunne lånt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #30 Del Skrevet 8. desember 2010 www.trustbuddy.no Lån inntil 5000. Prøv der. Kan låne dem i 30. dager..da må du betale tilbake 6000 da..jeg gjorde dette men betalte ikke innen de 30 dagene..men 4 mnd seinere og måtte ikke betale noen mer renter:O men dette er jo ikke så bra da men da kan du iallefall få beholde plassen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #31 Del Skrevet 8. desember 2010 De kommer samme dag elelr dagen etetr..du låner andre sine sparepenger og alt du må gjøre for å søke er at di ser om du er kredittverdig. du får svbar på mld veeldig fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #32 Del Skrevet 8. desember 2010 Unnskyld meg, du sier du har vært hos NAV. Det er jo greit, men de for ikke hjulpet deg så lenge han ikke har skiftet den folkeregistrerte adressen! Det du må gjøre er å gå til SOSIALKONTORET selvom de er i samme bygg som NAV. Der må du søke nå om hastesak, for om ikke mister din datter sin plass på fredag!!! Sosialkontoret kan også ringe barnehagen og si fra at de får snart penger fra dem, så datteren din slipper å miste plassen! Dette ordner seg, OM du går dit i dag, seinest i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #33 Del Skrevet 8. desember 2010 Du må ta tak i saken din idag. Men om du trenger det så kan jeg hjelpe deg med penger slik at det ikke haster slik. Da må vi ta det i innboksen og jeg måtte ringt bhg til din datter og fått konto nr av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makkapakka Skrevet 8. desember 2010 #34 Del Skrevet 8. desember 2010 Til HI: Dette er ment helt seriøst. Og jeg mener ikke å være hoven. Jeg kan betale kr 1100 for deg, ønsker du/har du mulighet å betale meg tilbake en gang så er det fint, hvis ikke er det helt greit også. Jeg er helt seriøs, send meg en pm om du vil. Jeg kan betale fra nettbanken min i kveld. Har all respekt for aleneforeldre som virkelig sliter for å få endene til å møtes. Uansett, jeg håper det ordner seg for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #35 Del Skrevet 8. desember 2010 Du må være utrolig snill.. Skulle ønsket at jeg kjente deg:-) Ikke fordi jeg vil ha penger, men fordi der andre ofte sier "jeg skulle ønsket det var noe jeg kunne gjort for å hjelpe" så gjør du noe med det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
V.A.B Skrevet 8. desember 2010 #36 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg skulle gjerne hjulpet deg med å prate med NAV. Har vært et par runder med dem selv, og vet hvor tungrodd det systemet der er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #37 Del Skrevet 8. desember 2010 makkapakka: jeg synst du er utrolig snill som stiller opp for en ukjent person. er ikke mange som deg der ute hadde jeg hat litt mer penger sjøl hadde jeg stilt opp jeg også.. men jeg går desverre hjemme med med ungene om dagen og lever så å si på mannen. jeg har all respekt for sånnen som deg makkapakka!!! ikke mange i denne verden som hadde stilt opp på den måtte for ei dame som skriver et innlegg på bim. vil minne om at dere alle kan legge jule gaver under jule treet til frelsesarmen (som står i stor byene stavanger, oslo, bergen o.s.v) vil dere ikke kjøpe noe så finn noe dere har fra før som ikke blir brukt, men pass på at det er helt. da kan mange barn få en jul di bare kunne drømt om!! dette gjør vi hver jul - barna finner en leke hver di ikke bruker. så pakker vi de inn å skriver på merkelappen hvilken aldersgrupper som passer for gaven. så legger vi de under jule treet. da lærer vi ungene at julen ikke handler om å bare FÅ men å GI også, og at ikke alle i verden har det så godt som barna våre har. ikke HI . god jul til alle sammen til HI husk du kan hente julegaver fra deg til barnet ditt på frelsesarmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #38 Del Skrevet 8. desember 2010 ops mener jo Frelsesarmeen blei en skrivefeil der ja sikkert flere og 15:48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #39 Del Skrevet 8. desember 2010 Du gjør følgende: 1) Det er DITT ansvar å varsle folkeregisteret/ politianmelde din ex for å ikke ha levert flyttemelding innen 8 dager til folkeregisteret (da dette er straffbart å ikke gjøre). Dette har du ikke gjort, ergo slipper han unna med å ikke melde flytting, og du får ikke OS. Dette kunne vært gjort et par uker etter han flyttet... 2) Når dette er gjort tar du med politianmeldelsen på sosialkontoret og søker nødhjelp til å dekke barnehage. 3) Nekter de ringer du lokalavisen eller barnevernet for hjelp. Eventuelt kontakter FRI Rettshjelp med en gang. Ikke bli trist, bli SINT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #40 Del Skrevet 8. desember 2010 I kveld lager du en oversikt over hvor mye du tjener/har av inntekt og hvor mye du har av utgifter. I morgen tar du turen ned til NAV og ber om å få snakke med en sosionom og si at det haster. Sosionomen skal kunne sørge for at dere har til livsopphold. Vedkommende skal også kunne hjelpe deg med å ta kontakt med barnehagekontoret for å få til en ordning ifht barnehageplassen. Klem og Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #41 Del Skrevet 8. desember 2010 MakkaPakka for et flott menneske du er. Håper hun klarer å skaffe pengene da..helt ærlig så tror jeg ikke det er slik i Norge at man kaster barn ut av barnehagen, jeg vet om folk der BARNEVERNET har betalt..Hun må jo ringe rundt først mener jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #42 Del Skrevet 8. desember 2010 Funnet ut av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #43 Del Skrevet 9. desember 2010 dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #44 Del Skrevet 9. desember 2010 Hei. Fant ikke igjen innlegget mitt før dere dyttet. Tusen takk. Jeg har vært på sosialkontoret idag og får penger imorgen. Jeg må betale disse tilbake når jeg får penger av NAV. Utrolig glad jeg slapp barnevernet. Fikk lov å snakke med en saksbehandler til tross for saksbehandlingsdag. forklarte hvordan det var og hun forsto veldig godt. Er litt lettet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2010 #45 Del Skrevet 9. desember 2010 Så bra!! )) Håper alt ordner seg for deg! Har tenkt mye på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makkapakka Skrevet 9. desember 2010 #46 Del Skrevet 9. desember 2010 Så bra det ordner seg for deg! Håper det går greit fremover mot jul også. Som en annen nevnte over her, så går det jo ann å få julegaver fra Frelsesarmen og Fattighuset o.l. Hvis det er behov for det til barnet. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå