Gå til innhold

<3 Skravletråd IKM uke 1 <3 Det nye året! :)

spirei2011ønskes<3 11pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg testa negativt i morges, har ikm imorgen. Er veldig hormonell og gråter for alt mulig, og er så sinnsykt trøtt. Har lagt med 9 nesten hver kveld denne uka..i går også, å fikk sove til Leah ville opp 7..så minner jo litt om gravid-trøtt..men den negative testen ødelegger jo håpet :P

Skal ikke teste før søndag, selv om mensen ikke kommer i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :)

Slenger meg på her jeg! Hadde ikm i går. Har mensmurringer, er oppblåst, press nederst i magen, og har siden onsdag slitt med kvalme.(Noe jeg trodde kunne være begynnede oppkastsyke da det går i barnehagen til min sønn). Men jeg har ikke kasta opp, er bare veldig veldig kvalm. Om ikke tr dukker opp til i morgen skal jeg på apoteket å kjøpe test!!!!!

Skrevet

Høres lovende ut Mamma, ellers er nå ikke håpet over for dere andre...den der CB ukeindikator tok jeg sist jeg var gravid og den var negativ, mens en vanlig CB ble positiv...de skal slå ut på samme HCG nivå...men det gjorde de ikke på meg. Håper på positiv test til oss alle...:-)

Har hatt tidligvakter ( på jobb i 4-5 tiden på morgenen) denne uken så jeg føler meg fyllesyk hele tiden....kan ikke skille symtomer fra trøtthet..:-)

Enn dere andre, noen symtomer?

Skrevet

slenger meg på her :) skulle hatt mensen 3 januar, men ingen tante her enda.. litt ømme pupper og menssmerter som har vart i 3 uker nå :)

Skrevet

Jeg håper dette lover bra :) Sist vi prøvde å bli gravid tok det oss 13 pp... Er jeg gravid nå så satt spira på første forsøk ;)

Syklusen min har tulla med meg før, men håper for all del at den ikke kødder med meg nå ;)

Man blir jo gal av å kjenne etter symptomer jo :/

Skal bli spennende og se om tanta melder sin ankomst til i morgen, hvis ikke så blir det test på meg ;)

Skrevet

bomsa.. ååå? tok du dem på samme dag da? og var streken svak eller tydelig på den vanlige? var det på selve IKM dagen eller? :P

Skrevet

IKM på torsdag sammen med negativ test. Så her venter jeg bare på TR, hadde hun enda bare kommet!!!

Skrevet

storesmurf, jeg tok den med ukeindikator ca 6 på morgenen og de vanlige langt utpå ettermiddagen på samme dag.

Så det er fortsatt mulighet...:-)

Jeg kommer til å teste i morgen tidlig hvis ikke mensen kommer idag...håper selvfølgelig at den ikke kommer, men blir ikke overrasken om den gjør det...:-)

Har ingen symtomer.

Skrevet

Hei folkens!

Enda ingen TR her.. skulle hatt mens mandag denne uken...

har tatt et par billigtester de siste dagene, men (uten at jeg har tenkt på det) testene kjøpte jeg i fjor i vår og da har de nok passert forbruksdatoen.. ergo: de er ikke valide?

Så vet ikke hvorvidt jeg skal stole på resultatet, som forsåvidt har blitt 2 supersvake skyggestreker med ettermiddagsurin...

Må vel kjøpe meg en ny test til uken..

Men blir gaaaal av å gå uvitende og vente!!!! =p

Skrevet

Så spennede da butterfly :) Det høres jo veldig lovende ut for deg da ;) Jeg hadde selv ikm torsdag 6, men ingen tr ennå. Tok en test i formiddag, men den var negativ! Så får se det an til i morgen. Har en test igjen som jeg tenkte å ta i morgentidlig når jeg våkner(så sant tr ikke har kommet på besøk)

Hold oss oppdatert da :)

Jeg blir også gal av å gå uvitende og vente!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja! Ta en ny test i morgen tidlig:) så vil jeg veldig gjerne høre hvordan det går! =)

Her kom faktisk TR i ettermiddag.... sånn helt plutselig utav det blå.. så DET var skikkelig nedtur... men er fascinerende hvor mange "symptomer" man kan ha uten at man faktisk ER gravid.. blir jo helt tullete av dette... :b

så blir nok enda en ny pp på meg da ser det ut som... huff.

Skrevet

Huff.... kjempetrist at du fikk TR.... vet hvordan det er fra forrige gang vi prøvde å bli gravid!

Ja de symptomene er til å bli gal av!!! Men jeg tror av og til at jeg innbiller meg symptomer pga at jeg håper så inderlig på at spira skal sitte! Nå er jo dette 1pp , men sist brukte vi 13pp før spira satt!

Skal gi lyd fra meg når testen er tatt i morgen(hvis jeg trenger å ta den da)

Skrevet

Da kom TR og vi hopper inn i pp 6, tre dager over IKM.... Krysser fingrene for at pp 6 er vår pp:)

Gratulerer til alle som har testet positivt denne gangen :)

Skrevet

Jeg går også inn i pp 6 .. Tanta kom i dag så da får vi håpe på positiv test i uke 6

Skrevet

ååå. så leit for dere som har fått tanta :( Kroppen min liker å tulle med meg tydeligvis da.. Menssmerter en dag så borte neste dag. for så å komme igjen.. og har enda ikke fått TR. er på 13 DPO. det står 14 på FF men jeg vet det er 13 for jeg vet jeg hadde EL en dag etter det FF viser ;) Så er jo enda store muligheter for at tanta skal dukke opp.. Tok jo en igitl med ukesindikator på 11 DPO tror jeg det var, men sto : ikke gravid :( Men om tanta ikke kommer i morgen, så må jeg få sambo til å kjøpe med en. Har ei lita frøken som har vannkoppene nå, og i natt stakkars hadde hun det ikke godt :( svir og klør og det er under bleien også, så hun fikk ikke sove no mye i natt. Men er vel bra at hun får det og er ferdig med det :)

Skrevet

Da kom tr her og... På akkurat samme timen som forrige mnd.

Skrevet

Lykke til, Metti:) Krysser fingrene.... Vi satser på at pp 6 blir vår mnd:)

Skrevet

Jeg fikk negativ test i går, og skulle ta ny test i dag morges, men som den kløna jeg er så klarte jeg å drukne testen *må le av meg selv altså*

Men tanta har ikke kommet ennå. Har menssmerter, men ingen mens.... Det sprenger skikkelig på nederst i magen! Slik har jeg hatt det den siste uka. Så da får jeg bare se det an til i morgen. Kommer ikke tr så får jeg kjøre ut å handle ny test :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...