Millepille Skrevet 3. januar 2011 #76 Skrevet 3. januar 2011 Jeg har fri i dag, så tenkte jeg skulle ta en test selv om det er 5 dager til IKM. Og jeg er gravid!!! Juhuu! Svak strek, men bekreftet på legesenteret da jeg var der for noen andre blodprøver i stad! Jeg har kjent "stikk" i siden to ganger, vært litt uggen, minikvalm og hatt litt ømme bryst. Men ikke hele tiden. Jeg har på en måte visst at jeg var gravid. Lykke til med testingen jenter!
pia-mor77 Skrevet 3. januar 2011 #77 Skrevet 3. januar 2011 4 dager til ikm.. skal jeg teste?!? Føler meg gravid - hva ville dere ha gjort? Har ømme pupper, småkvalm (,em det kan jo likegodt skyldes fråtsingen i jula) og stikkinger i siden. Noen som har testa negativt 4 dager før ikm og likevel vært gravide? En negativ test gjør meg skikkelig skuffa, bedre å få tr på besøk, men så var det den ventetia da... GRATULERER MILLIPILLE!!!!!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 3. januar 2011 #78 Skrevet 3. januar 2011 Gratulerer så masse Millepille! Du får drysse litt babystøv på oss andre! Har ikke ikm før på lørdag, har lyst til å se om tanta kommer før jeg beg å teste. baby i 2011: Da jeg ble gravid med lillemann, testet jeg 4 dager før ikm, og den var ihvertfall positiv! Da testet jeg med clearblue digital, lyste gravid ganske klart ihvertfall! :-) Her sitter ihvertfall jeg med kjempeoppblåst mage, et lite håp om det er gravidsymptomer, men ER jo en del mageproblemer hos folk for tiden, kan jo hende jeg er blitt smittet av noe der, men er vel ikke vits i å spekulere for mye før en test! Men litt kjekt er det jo likevel, man har jo den tanken i bakhodet da, at det kan ligge en liten inni der til modning? :-)
[Marie] Skrevet 3. januar 2011 #79 Skrevet 3. januar 2011 Spennende uke. Mener IKM er i morgen. Testet på dagen jeg kaller 9 DPO. Symptomene jeg kjenner i dag er vel kun pga all spenningen som sitter i kroppen... tenker å teste i morgen hvis TR ikke kommer i morgen tidlig. Flere med IKM i morgen og skal teste? Symptomer?
Frk Marge Skrevet 4. januar 2011 #80 Skrevet 4. januar 2011 Tror ikke jeg tør teste jeg... Har mensmurringer kjenner jeg og en dag over IKM, men tror ikke på at det er noe annet enn TR... Vi drøyer den litt til tenker jeg... Gratulerer så mye til dere som har testet positivt
Make№4 Skrevet 4. januar 2011 #81 Skrevet 4. januar 2011 Da kom TR her...så da får jeg vandre over til neste pp...min 14. Får pergo denne mnd så håper på at februar er vår lykkemnd!
[Marie] Skrevet 4. januar 2011 #82 Skrevet 4. januar 2011 Ingen tr, og neg. test i dag. Ikke mye tro på graviditet denne måneden da, så tr er hjertelig velkommen når som helst!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 4. januar 2011 #83 Skrevet 4. januar 2011 jaja, etter litt telling av dager etter treig syklus denne mnd OGSÅ!! så har jeg heelt glemt av at jeg må nok over på uke 2! kjedelig!
Mamma til prins 2012 Skrevet 4. januar 2011 #84 Skrevet 4. januar 2011 Hvordan går det jenter?? Har det blitt noen positive tester på noen enda? Noen som begynner å merke symptomer? Selv har jeg kjent mensmurringer i dag og litt stikking. Hard mage men samtidig oppblåst, og ømme brystvorter. Kan godt henne det er tr som er på vei, så får vel vente å se. Troe kanskje ikm er i slutten av uka. Krysser fingrene for dere =)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. januar 2011 #85 Skrevet 4. januar 2011 Uff, vanskelig med disse symptomene, ene øyeblikket overbeviser jeg meg selv om at jeg nok er gravid. Andre øyeblikket er jeg overbevist om at jeg ikke er det. Nervene er nok blitt mer frynset jo nærmere ikm jeg kommer. Kjøpte en test idag, men kommer nok ikke til å svi den av før jeg eventuelt tanta uteblir. Kanskje det er noen andre som har testet?
Mammatil2superhelter Skrevet 4. januar 2011 #86 Skrevet 4. januar 2011 Etter jeg våknet kl 5.00 i dag og måtte tisse, da var jeg sikker på at jeg var gravid. Tok derfor en test, som lyste gravid med det samme. Så da flytter jeg over til 1 trimester, håper mange av dere kommer etter.
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 4. januar 2011 #87 Skrevet 4. januar 2011 Gratulerer så masse lillegutt! Håper jeg følger etter deg til 1 trimester snart! :-)
Mamma til prins 2012 Skrevet 5. januar 2011 #89 Skrevet 5. januar 2011 Gratulere så mye Lillegutt! =)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. januar 2011 #90 Skrevet 5. januar 2011 Snakk om å ha murringer i magen idag! Nistirrer på dopapiret hver gang jeg er på do for å se om det er rosa. Kom litt rosa etter sex igår, vet ikke om det var på grunn av det eller om det er fordi tanta er rett rundt hjørnet. Har ikke kommet noe mer rosa etter det ihvertfall, så lever i håpet. Har også en kjempeoppblåst mage, så er rett før jeg letter nå. Ikm på lørdag, og det går saaaakte!
Mammapudding Skrevet 5. januar 2011 #91 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer til de som har fått positiv test Har ikm på lørdag, testet negativt i dag..håper det bare er for tidlig å teste. Har ikke så mye symptomer, og i natt drømte jeg at mensen kom. Var helt sikker på at den var der da jeg sto opp i morges, og har sjekket papiret etter hvert dobesøk i dag..men heldigvis ingen mens så langt Har vært småkvalm 3 morgener på rad, men tror jeg var det rett før mens sist pp, så tørr ikke tro at det er et tegn. Drømmer vanvittig mye! Klør litt i brystvortene og er hormonell så det holder..men alt kan forklares med pms :/ Skal teste på nytt på fredag!
bomsa Skrevet 5. januar 2011 #92 Skrevet 5. januar 2011 sitter og ser på jordmødrene på NRK.....inspirerende og nydelig program.....Har SÅ lyst på baby...:-D
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 5. januar 2011 #93 Skrevet 5. januar 2011 Gratulerer til de med positiv test!! Jeg hadde forventet IKM i dag (basert på positiv EL-test 22.12), ikke sett noe til tanta, men negativ rfsu i morges, og antakelig bare et spørsmål om tid. Er egentlig bare utålmodig på at hun skal komme nå, så jeg kan sette igang med pp2... er velsignet med sykluser oppimot 37-40 dager, så selv om det bare er pp2 er det en liten tålmodighetsprøve... Lykke til alle dere med kommende IKM, hold oss oppdatert!!
lillemirakel2014 Skrevet 6. januar 2011 #94 Skrevet 6. januar 2011 Hei dere!=) Slenger meg på denne tråden jeg også! Hadde IKM på mandag. Sykluser på vanligvis 28 dager, sjelden mer. Sist syklus fikk jeg TR en hel uke før forventet.. mensmurringer i flere dager, men har forsvunnet nå.. men INGEN tegn til TR!! Har også en del symptomer slik som oppblåst, humørsvingninger (kjæresten og flere har bemerket det), økt appetitt, frysetokter og kvalme innimellom.. Klarte ikke dy meg, tok en test i dag (ikke morgenurin) men negativ "/ så vet ikke hva jeg skal tro..?! har opplevd dette bare EN gang før og det var sist gang jeg var gravid... så dette er skummelt/spennende!! Har såå lyst til å teste igjen med morgenurin i morgen, selv om det kanskje ikke er mye vits.. blir den negativ også så håper jeg isåfall at TR bare kommer fortløpende... denne ventetiden er grusom! Er moro å følge med på dere videre: ) Håper det klaffer for mange mange flere denne runden! Og selvsagt. GRATULERER å masse til dere som har klart å lyktes! :-D
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. januar 2011 #95 Skrevet 6. januar 2011 Ja, så kom da den kjekke tanta på besøk idag, noe som er dritt iom at mannen er bortreist de neste ukene.. Kanskje vi kan se om vi kan få til noe allikevel? Har greid det en gang før, så vil ikke helt avfeie den neste pp. Inntil da så får jeg uansett vente til tanta er ferdig.. Får kose meg med et glass rødvin i helga ihvertfall da..
Mammapudding Skrevet 6. januar 2011 #96 Skrevet 6. januar 2011 Det var synd vaskedama Håper dere får til noe selv om han er mye borte. Du får kose deg med rødvin i helga:) Her er det bare fler og fler pms-tegn utover kvelden..så er redd jeg våkner til mensen i morgen:/ Tror i grunn jeg skal gå å legge meg snart, er stuptrøtt..og jo før jeg sovner, jo før kan jeg stå opp og teste eller oppdage mensen
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 6. januar 2011 #97 Skrevet 6. januar 2011 Du har ikm imorgen du da, leahpudding&mammapudding? Hadde skikkelig pms idag kan du si, og fikk mange grunner til å kjefte idag kan du si! he he. Så ikke noe sjokk at tanta kom her i gården, hihi! Vi får se om vi får klemt inn noen prøvinger, får reise etter mannen jeg, he he. Tror kanskje det var spysjuka som ødela helt for oss, gikk temmelig utover kroppen, snakk om å være utkjørt! Lykke til da med testingen! Håper den er positiv! :-)
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 6. januar 2011 #98 Skrevet 6. januar 2011 Velkommen i tanteklubben!! Bedre lykke til oss neste pp Lykke til med testingen, leah&mammapudding
bomsa Skrevet 7. januar 2011 #99 Skrevet 7. januar 2011 ingen som har testet idag? Dossa, hvordan går det med deg? Jeg har bare en test så jeg er gnien og tester ikke før søndag hvis ikke mensen kommer da...:-) Nå er det fredagskooooooos...
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 7. januar 2011 #100 Skrevet 7. januar 2011 Jeg har testa, og fikk negativ test ;( digital med ukesindikator fordi dem hadde ikke vanlige tester der jeg var Så nå venter jeg igrunn bare på tanta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå