Gå til innhold

<3 Skravletråd IKM uke 1 <3 Det nye året! :)

spirei2011ønskes<3 11pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er nå enda godt at det er jul og nyttår, deilig å ha litt andre ting å tenke på, og syns ventetiden fram mot IKM blir kortere..for vil jo ikke at jula skal ta slutt :P Er veldig usikker på om EL var på julaften som jeg har trodd, eller om den kanskje er nå. Har hatt så menssmerter siden i går kveld, måtte ta et par paracet når jeg kom på jobb i dag for å klare å konsentrere meg :S

Så tenker at jeg kanskje har EL-smerter nå. Da får samboern bare stille opp i dag å da, hadde lovet han en pause stakkar :P Kan vel neppe være et tegn på fulltreffer, 5 dager etter EL? egget har vel ikke festet seg enda. Jaja, kommer i alle fall å ta en test 8.januar, om ikke mensen kommer først da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nå enda godt at det er jul og nyttår, deilig å ha litt andre ting å tenke på, og syns ventetiden fram mot IKM blir kortere..for vil jo ikke at jula skal ta slutt :P Er veldig usikker på om EL var på julaften som jeg har trodd, eller om den kanskje er nå. Har hatt så menssmerter siden i går kveld, måtte ta et par paracet når jeg kom på jobb i dag for å klare å konsentrere meg :S

Så tenker at jeg kanskje har EL-smerter nå. Da får samboern bare stille opp i dag å da, hadde lovet han en pause stakkar :P Kan vel neppe være et tegn på fulltreffer, 5 dager etter EL? egget har vel ikke festet seg enda. Jaja, kommer i alle fall å ta en test 8.januar, om ikke mensen kommer først da :P

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Hei og hå!! Nå begynner jeg å kjenne på spenninga :) Har ikm 8.des.. og er full av symptomer.. Skikkelig ømme bryster o g småkvalm.. Så det blir en spennende uke for min del. Hvordan er det med dere?

Skrevet

ikm 8. jan skulle det stå. Vesentlig forskjell...

Skrevet

Herregud det var da voldsomt til mange innlegg som kom :P Trykket bare en gang, jeg sverger :)

Har også ikm 8.januar :) Men det sto vel en sånn 4-5 ganger lenger opp her ;)

Skrevet

Huff, dette tegner til å bli en horribel pp, nå har hele familien ligget langstrake med omgangssyke, og min mann en av de verst rammede! Stakkar, ikke akkurat i form til babylaging..

Jaja, vi får no se om vi traff blink. Traff jo på en lusen helg da vi ble gravide med lillemann! Da var jo mannen på sjøen, så fikk ikke annet enn den ene helgen å legge inn aksjer på, så kanskje vi er like heldige, he he.

Skrevet

her har sambo også lagt rett ut! og har ikke hatt noe energi til babylaging!:( menmen, får satse på at den ene gangen hjalp :P to dager før el-slim og tre dager før pos el-test!

aaaldri hatt så vondt under el før! vondt nederst i magen når jeg hoster og korsryggvondt :/ menmen! krysser fingrene for oss alle :D

Skrevet

Nå e eg 6 eller 4 dpo... Har ømme pupper og litt utflod !! Det e alt eg har av symptomer .. Men eg syns det e veldig rart det der me puppene.. De første på kjente eg ingenting .så begynte eg å få vondt i brydtvortene og nå i siste på e eg ømme i selve puppene ..

Skrevet

Tusen takk!

Det blir fort mange penger på altfor tidlige og negative tester, ja.. Kjøpte en pakke billigtester på ebay å bruke de første dagene så det ikke blir så dyrt. Klarer jo ikke la være :)

Lykke til 6.januar, krysser fingre!!! :)

Skrevet

Hmmm, Metti, hadde rimelig ømme pupper da jeg var gravid med småtten! Kanskje det er noe på gang med deg?

Her har jeg en rimelig oppblåst mage, slik jeg også hadde under forrige graviditet.. Men null ømme pupper da. Men er nå ennå en halvannen uke igjen til ikm da.

Skrevet

Da har FF satt EL på meg den 28 desember, og er da 3 DPO i dag. (Selv om jeg har mine tvil...) Hadde diarè i går, men det går omgangssyke her i området nå, så håper jeg slipper unna oppkast ihvertfall! Det bobler i magen i dag også.. :S

Jeg har ny IKM mellom 8-10 januar en gang da. :)

Skrevet

Haha leste siste innlegget mitt nå .. Det var håpløst skreve.. Det eg mente å si var forskjellen på puppene i de forskjellige prøve periodene..

Har fremdeles ømme pupper og litt utflod .. Det er ikke mye utflod men kommer etter hvert dobesøk .. Er det vanlig ??

Er 7 eller 5 dpo så ventetiden er lang !!

Skrevet

Vi tellerned tellerned tellerned til IKM og fasitsvar! Denne ventetida er litt slitsom..

Hadde det jeg tror var implantasjonssmerter på onsdag, og utvilsomt negativ RFSU-test i dag 9 DPO... Er vel litt tidlig og bare å smøre seg med tålmodighet! Også er jeg vel litt ekstra optimistisk siden det er 1.PP og forventningene er i høysetet...

Skal dere drikke noe i kveld? De anbefaler jo avhold mellom EL og IKM, og studier har vist at det er mindre sjanse for å bli gravid hvis man drikker denne perioden og at fosteret evt også kan skades... Jeg tenkte å nippe et par slurker champagne klokka 12, men ikke nok til at det blir merkbart i blodet.

GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!! Måtte vi alle ha en liten bylt i armene neste nyttårsaften...

Skrevet

må nesten skrive meg inn her jeg også har IKM 8 januar viss jeg har samme syklus lengde som forje måned. Når skal dere teste de som har omtrent samme IKM som meg :-)

Skrevet

Hei hei!

Da nærmer det seg vår uke med stormskritt, er det noen som begynner å kjenne på noen symptomer? Har noen mensmurringer, men er egentlig kjempenormalt når det nærmer seg tanta. Ikkeno ømme pupper men en oppblåst mage da, som er "positivt" iom at det var et graviditetstegn forrige gang. Eventuelt bare en etterdønning etter spysjuka..

Hadde meg et par glass igår, og har ikke tenkt å få noen dårlig samvittighet om testen viser seg å være positiv.

Godt nyttår alle sammen! :-)

Skrevet

Melder meg inn her jeg, selv om håpene er små. Har noen små forhåpninger om et julemirakler, men etter på mange pp er jeg bare negativ. har hatt veldig med stikkinger helt siden el, men nekter på tro på noe.

Godt nytt år ja

Gjest ^Mimsy^
Skrevet

I morgen starter uka vår! Nå er det siste nedtelling, ønsker alle lykke lykke lykke til!! Velkommen også til EngelMedSvarteVinger :)

Selv har jeg negativ test 11DPO, skrøt jo på meg implantasjonssmerter 7DPO og syns å kjenne på TR-murringer i dag. Så er forberedt på at det ikke går veien, men det er jo bare 1PP, så ingenting å klage over...

Spent på hvordan det går med dere alle sammen!! :)

Skrevet

Ja nå er det "bare" 6 dager til jeg kan teste :P Kjipt å ha ikm helt på slutten av uka da!

Har ikke mange symptomer, men håper likevel :)

Skrevet

Har ikm den 8 jeg også, men har ikke bestemt meg for om jeg vil teste på lørdagen da. Har noen mensmurringer, men det er jo helt vanlig for meg når tanta er rett rundt hjørnet! Snart reiser jo mannen på sjøen også, så hvis vi ikke greier det denne pp, så går nok neste i bosset også, så vi får krysse fingrene!

Skrevet

ååå dere er heldige som har IKM denna uka..det skulle egnetlig jeg òg hatt..men siden syklusen min klussa seg til sist så har jeg havma to uker lengre frem altså IKM uke 3....!! Kjedlig å dra fra alle "kjente" her men blir vel kjent med nye hehe håper bare syklusen ikke kødder seg til igjen får nå er det liksom at den er regelmessig som er håpet. har nå skjønt hvordan personer med uregelmessige sykluser har en stort ekstra bekymring å tenke på hele tiden!!

Jaja Lykke til denne uken :)

Skrevet

Har IKM i morgen altså den 2 januar. men tror ikke jeg er heldig denne gangen heller. håper noen av dere har bedre lykke :D

Skrevet

Ikm i morgen 3 januar. Tror nok ikke vi heller har vært heldige denne mnd..men med pergo i sikte føler jeg vel kansje at jeg har fått ny glød..:)

TR bruker være regelmessig så regner med den kommer på slaget i morgen..

Kroppen har reagert helt annerledes denne mnd,svært lite pms. Noe som er utrolig deilig faktisk..kan ta på puppene mine MED ikm i morgen! Aldri kunnet røre ved de i uken føre Tr skal komme men nå klarer jeg tom å ligge på magen.

Jaja,mye rart mam reagerer på..:)

Lykke til allesammen!

Og for ikke å glemme.. Godt Nytt år!:);)

Skrevet

Spennende, spennede uke....lykke til alle sammen....Start testingen!! he he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...