Gjest Skrevet 19. desember 2010 #26 Skrevet 19. desember 2010 Da var jeg også tilbake, etter noen månders pause fra BIM. Kjenner ikke igjen noen nick, så regner med at de som var her sist har blitt gravid og flyttet videre til 1. trimester. De heldige damene! Jeg ble helt overraskende gravid i juni (hadde ikke planer om å bli gravid), og alt gikk fint helt til uke 12. Fant da ut at jeg hadde en MA, og det var ganske tungt. Alt jeg ville da var å være tilbake der jeg hadde vært med en liten i magen. Men det var ikke så lett. Kjæresten studerte i et annet land og hvergang vi møttes hadde jeg TR, og var langt i fra noen EL. Men nå har han endelig kommet hjem for godt og dette er første gangen vi kanskje blir gravide igjen etter MA.. Vi tar det fortsatt litt som det kommer, vil ikke stresse, men jeg har tatt eggløsningstester denne uken, og fikk positivit i går Har ganske tidlig EL tror jeg, bare 11 dager etter 1. dagen i TR. Litt fint å ha IKM 1. uken i det nye året. Hvis det går bra og man er gravid er det en fantastisk start på det nye året, men hvis det ikke går så er det fortsatt bare 1. uken og mange nye muligheter i det nye året
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 19. desember 2010 Forfatter #27 Skrevet 19. desember 2010 Uff, så leit å høre Mamma i 2011? ! Nytt år, nye muligheter som du sier, masse lykkeønskninger din vei! Jeg har tempet jeg nå, men i dag ble det ingen temping, hihi.. Hadde en utrolig morsom kveld i går, masse besøk her hjemme, før vi dro til et vennepar, og senere endte opp ute på byen. Og jeg hadde på forhånd bestemt meg for å være meg selv, og drikke det jeg følte for, uten å tenke på at kaaanskje EL nærmer seg? Kaaaanskje det er dumt å drikke så nærme? Og skeia skikkelig ut, og hadde det kjempemoro! Når jeg og sambo kom hjem, sto en kompis å ventet på trappa, så da ble vi sittende å skravle og høre på musikk til halv fire i natt!! Ergo, masse drikke, la meg seint = ingen vits i å tempe i dag.. Atpåtil hadde vi morgensex i går, første gang på leeenge, over ett år!! Og fyllesex når vi la oss i natt. Uff, for en lørdag! Men var kjempegodt å ikke ofre prøving en tanke Anbefales! Ellers er status jevne temperaturer mellom 36,35 og 36,45. Ingen positiv el-test enda, men strekene var sterkere i går, så håper det er like rundt hjørnet! Tappen er myk og åpen også, kjenner det igjen fra forrige syklus, hvor EL ikke kom før på dag 29. OI for ett innlegg da gitt! Skravlesyk, ikke vært på BIM på ett døgn!
Metti er håpefull Skrevet 19. desember 2010 #28 Skrevet 19. desember 2010 hehe Ja eg kan si at denne prøvingene har gjort at meg og mannen har blitt som nyforelskede igjen.. Borte i hverandre hele veien : ) Det har ikkje blitt spire enda men regner med det kommer etterhvert..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 19. desember 2010 #29 Skrevet 19. desember 2010 Da har vi også fått lagt inn noen aksjer idag morges, for første gang uten prevensjon på en lang stund! Tanta var endelig ferdig på fredag, så da er det vel egentlig bare å sette igang. Aner ikke når jeg har el, regner vel med at den havner sånn midt imellom TR, og da er vi vel på julaften en plass regner jeg med. Ellers tar vi det etter lysten, og ikke etter når jeg er mest fruktbar. Blir spennende tid fram til den 8 januar!
Dossa :) Skrevet 20. desember 2010 #30 Skrevet 20. desember 2010 God morgen jenter!! Hvordan er ståa hos dere, har dere begynt å teste etter EL? Jeg skal begynne til onsdag, EL er ventet på søndag med mindre den blir like forsinket som i forrige runde. Denne gangen er ikke mannen bortreist så da SKAL det bli sex på de dagene jeg har EL og i etterkant. Da må jeg bli gravid Hvordan gikk eksamen spirei2011? På onsdag får jeg juleferie *hurra* Den er etter lengtet siden formen ikke er helt på topp. Sliter med svimmelhet og påfølgende kvalme. Skal ta CT av hodet imorra, spent på om det viser noe. Har ikke trua på det. Alle blodprøvene var fine sa legen. Venter også på en time hos øre-nese-hals legen. Må vel vente til nyåret før jeg får time tenke jeg. Nå ringer det straks inn. Ha en flotters dag Klem fra
Metti er håpefull Skrevet 20. desember 2010 #31 Skrevet 20. desember 2010 Ja det hadde vert fantastisk dersom det funka denne mnd !!! Har begynt å teste etter EL og tror testene begynne å bli sterkere.. Er på dag 12 så kan jo komme nå snart ... Har så lyst så lyst !!! I helgen fikk eg vite at ei vennine til var gravid .. Så nå er det min tur ; )))))
Make№4 Skrevet 20. desember 2010 #32 Skrevet 20. desember 2010 Hei hei jenter... Da sitter jeg her med positiv EL test,hadde jo ikke tenkt å teste men så kom mannen med en EL test og ville jeg skulle sjekke hvordan det låg an, så da sitter jeg her på dag 14 og testen ble knall positiv så fort urinen hadde trukket seg inn... Hadde faktisk ikke tenkt å prøve denne mnd så får se om det blir noe kos i kveld,har mest lyst til å bare kose meg uten å tenke babylaging i denne førjulstiden,men klarer nok ikke nekte hvis mannen setter støtet inn...hahaha:-D Flere som har EL nå i disse dager...?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 20. desember 2010 #33 Skrevet 20. desember 2010 Ja eller vet ikke:P tror det er rundt dag 21, som er i morgen eller idag:P Men har spotta litt i 3 dager helt til nå, nå har det gitt seg. Mon tro hva det er forno
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 21. desember 2010 #34 Skrevet 21. desember 2010 Da er vi inne i pp 5. Hadde nok ikke trodd at det skulle ta så "lang" tid, men det kan vel kanskje ha noe med alderen å gjøre, da det er ti år siden sist. Forrige periode tror jeg ikke vi traff, da min kjære var ute på jobb, da jeg hadde EL. Denne gangen derimot håper jeg på fulltreff, med EL på selveste juleaften!! Krysser fingrene nå på at forkjølelse og svineri skal forsvinne like fort som det kom.... . Tror det begynner å tære på min bedre halvdal også. Forrige kveld uttalte han at han natten før hadde drømt at vi hadde fått en fulltreffer! Lykke til, alle sammen, etterhvert som EL kommer snikende:) Kan vel ligge an til en aktiv uke på både ene og andre måten for oss:)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 21. desember 2010 #35 Skrevet 21. desember 2010 Regner vel med at jeg har el omtrent på julaften, så mannen får pakke opp den siste pakken når vi kommer hjem fra juleselskap, he he! Her har sjukdom flyttet inn hos oss også, håper vi slipper det verste på julaften ihvertfall, rett før jeg hoster lungene mine ut av kroppen. Vi får vel bare doktorere oss etter beste evne! :-)
Make№4 Skrevet 22. desember 2010 #36 Skrevet 22. desember 2010 Da har min EL vært og ikke har vi vært slik superflinke til å legge inn aksjer denne gangen selv om vi har kost oss litt,men det har faktisk vært kjempegodt å slippe unna pliktsexen..hehe..:-) Da har jeg iallfall IKM den 3/4 desember. Nå lader jeg opp til kos og avslapping resten av desember! <3
bomsa Skrevet 22. desember 2010 #37 Skrevet 22. desember 2010 Skubbe litt på denne...Her tror jeg ikke det har vært noe EL enda. Har ikke testet denne måneden...er liksom nok å tenke på...:-) Nå er det lillejulaften og jeg skal snart komme meg iseng. God jul alle sammen, måtte all lykke stå dere bi og positive tester tidlig i det nye året håper jeg kommer...:-D
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 23. desember 2010 #38 Skrevet 23. desember 2010 Etter beregningene skulle EL komme i morgen, og med positive EL-test i dag ser det ut til å være i rute! Jammen godt jeg har en som har intensjonen om sex annenhver dag, for å liksom helgardere denne mnd. For hadde det vært opp til meg hadde dette vært en sexfri førsjulsuke, forkjølelse og bihulebetennelse har inntatt skrotten.... Men med nesespray og ibux holder vi koken, dette skal bli mnd vår:-D God jul, alle sammen!!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 25. desember 2010 #39 Skrevet 25. desember 2010 Her gikk det kjempedårlig med aksjene våre på julaften, vi får prøve igjen ikveld, kanskje det hjelper litt å prate om babylagetankene til mannen?? Fikk vel litt prestasjonsangst stakkar... Men regner vel med at egget ikke går til grunne med en gang etter el.. Håpet er ikke ute før tanta eventuelt viser seg om 14 dager! :-)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 26. desember 2010 #40 Skrevet 26. desember 2010 EL-testen var visst ikke positiv bare en dag, denne gangen. Både 23., 24. og 25. var den knallstek positiv. I dag derimot er den negativ. Vi har hatt påfyll, som min kjære sier, alle dagene. Denne gangen skal vi få det til, i følge han. Er ikke så ofte vi har hele perioden sammen, da han jobber turnus og er borte flere uker sammenhengende.... Krysser fingrene for at vi kan gå et spennende år i møte
Metti er håpefull Skrevet 26. desember 2010 #41 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har også hatt pos cb el test i tre dager . Men bare 24 og 25 den var like sterk som kontrollstreken.... Så håper den e neg i dag
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. desember 2010 #42 Skrevet 26. desember 2010 el-slim, neg el-test!! når på dagen tester dere etter el? jeg tester rundt 6 på kvelden, og får aaaldri positive tester, kan jeg teste om morgenen og få et rett svar? vi har i allefall påfyll hver dag nå
Metti er håpefull Skrevet 26. desember 2010 #43 Skrevet 26. desember 2010 el testene er somregel sterkest på ettermiddagen og utover. LH øker utover dagen
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 26. desember 2010 #44 Skrevet 26. desember 2010 Jeg har testet to ganger en av dagene og da var steken svakere enn kontrollsteken på formiddagen og sterkere igjen på kvelden. Men har lest om de som tester to ganger om dagen for å fange opp stigningen, da toppen på LH`n ikke er vedvarende. Ikke alle som har positiv test i flere dager, slik jeg har hatt nå. Tidligere har jeg bare hatt en positiv test... Så denne gangen med tre dager er absolutt ikke vanlig for meg. Lykke til med testinga, tyr88. Er rett og slitt ikke sikkert du har fanget opp LH-stigningen. Stol på de signalene kroppen gir, du ) God natt!!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 26. desember 2010 #45 Skrevet 26. desember 2010 jeg får ta en test nå før jeg legger meg, og i morgen tidlig når jeg står opp fikk ikke el slim før ut på kvelden i dag. satser på å treffe god natt
Gjest ^Mimsy^ Skrevet 28. desember 2010 #46 Skrevet 28. desember 2010 Dytter litt på denne! Mitt første innlegg på BIM! Har lest endel foruminnlegg nå og begynner så smått å bli kjent med noen av dere. Er selv 27 år gammel, i første PP, hadde EL 22.12. og venter rimelig utålmodig på å kunne ta den første gravitesten... Er forøvrig utdannet lege, burde vel ha et litt nøkternt syn på sjansene - men har like fullt trua og er overbevist om at jeg har vondt i livmora og ømme bryster - allerede....... ! Hvor tidlig begynner dere å teste? Flere utålmodige der ute? Satser på mange positive tester for oss nå over nyttår!
Metti er håpefull Skrevet 28. desember 2010 #47 Skrevet 28. desember 2010 utifra tempen og grafen på fertilit friend hadde jeg EL på julaften men jeg hadde pos el test helt til 26. Så eg vet faktisk ikkje .. Men EL har eg hvertfall hatt for tempene er høye.. I dag har eg hatt så vondt i puppene som eg aldri hr hatt før ... De andre syklusene har eg hatt vondt i vortene etter el men denne gangen er det mer på sidene og hele puppen.... Så kan jo være men det er så altfor tidlig
ønsker * magetroll <3 Skrevet 28. desember 2010 #48 Skrevet 28. desember 2010 jeg hadde el slim og neg test for noen dager siden.. nå har jeg like pos el-test morgen og kveld i dag, og iiinge tegn til el slim på noen dager, bare litt lotion aktig greier får vente på symptomer, i hodet mitt kjenner jeg de allerede, men det er nok aaalt for tidlig
Okti Skrevet 29. desember 2010 #49 Skrevet 29. desember 2010 Slenger meg på her. Jeg er inne i min 7. pp, oh har IKM søndag 2. januar. Denne gangen har jeg en litt anderledes følelse enn de andre gangene, men jeg er så redd for at det bare er innbildning. Jeg føler meg konstant sulten. Ellers litt ømme pupper, men det har jeg nesten alltid før TR så det tør jeg i hvert fall ikke å stole på. Krysser fingrene for oss alle her inne, la oss alle få en liten baby i magen i løpet av januar!! Blir spennende å følge dere jenter:)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 29. desember 2010 #50 Skrevet 29. desember 2010 Velkommen til oss, Mimsy! De foregående pp har jeg "funnet" masse symptomer og begynt å teste tidlig, men har nok bare brukt mye penger på testing (men spennende er det, jo:)). Denne gangen skal jeg vente til IKM den 6. januar før jeg tester.... Jeg har to barn fra tidligere på 9 og 12, ene p-pillebarn og det andre satt på 1. pp, så nå når jeg er i 5 pp kjenner jeg at det tærer litt på tålmodigheten. Men det kan jo selvsagt ha noe med saken å gjøre at jeg etterhvert har blitt 34 år også Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå