spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 #1 Skrevet 8. desember 2010 Hadde håpet jeg skulle slippe å skrive meg inn på ny IKM liste, men slik gikk det altså ikke. Vi er vel ikke så mange med IKM uke 1 enda, men "håper" jeg får følge av flere! Tror det ble for lite sex forrige pp, rett og slett. EL kom ikke før dag 26, og den uka hadde vi oss bare en gang. Men gubben er nok ikke lei seg for å få litt kos annenhver dag, bare TR forsvinner igjen!
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Må nok skrive meg på denne lista jeg også..ny IKM er 8.januar. Må gå ut fra en syklus på 32 dager. Slutta med minipilla 1.november, så har bare hatt en syklus til nå og den var på 32 dager :/ Vi skulle egentlig ikke begynne å prøve før i desember da, så sånn sett er vi jo i rute Samboern min er i grunn ikke spesielt lei seg for at det blir sex annanhver dag framover han heller nei
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2010 hehe, ser vi er i samme båt Men da var jo egentlig syklusen din ganske kort, iforhold til min! Jeg slutta den 25 oktober, fikk blødning den 29, så syklusen min har vært på 39 dager! Jeg gikk på Yasmin da, så de er kanskje litt sterkere. Men, ALDRI mer p-piller! Men alt i alt, så bør vi vel tenke positivt, vi fikk jo relativt fort tilbake vår egen mens etter pilleslutt. Ser andre som ikke får den igjen før det har gått opptil ett år.. Etter sykluslengden jeg hadde nå, er ikke IKM før i uke 2, 14 januar. men jeg håper virkelig denne blir kortere.. Vi håper på en koselig start på det nye året!
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 #4 Skrevet 8. desember 2010 Ja jeg har forstått det slik at minipilla skal gå ganske kjapt ut av kroppen, p-piller er det kanskje litt lenger tid med..?.. Får håpe det stabiliserer seg kjapt! Kjipt med syklus på 39 dager ja, håper du har kortere syklus denne gangen Eller selvsagt at du ikke ser mensen igjen før om minst 9 mnd Vi satser på en koselig januar ja Med spying og vonde pupper, haha
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2010 Vil helst ikke se den igjenei! Nå har jeg sett at den er her, og at systemet fungerer, det får holde med det Fordelen av å begynne på ny PP, er at nå er vi jo kjent med vår pillefrie kropp! Og jeg vet hvordan tappen skal kjennes ut når EL nærmer seg, og at symptomer før IKM bare er lureri....... haha Tommel opp for spying og vonde pupper!
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 heisann Melder meg inn eg og ... Har ikkje fått tr enda men spottingen e igang for fullt så e nok bare et tidspørsmål ... Har ikm i dag eller fredag.. Hadde virkelig håpet eg sko slippe en pp te . Går inn i min 5 pp og det begynne å bli tungt.
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #7 Skrevet 8. desember 2010 Uff, det var synd Metti Men, prøv å se det positive, denne pp begynte vel spottingen senere enn den har gjort før? Vi får oppmuntre hverandre så godt det lar seg gjøre i disse tantetider! Hmpf.
Mammapudding Skrevet 8. desember 2010 #8 Skrevet 8. desember 2010 Det er enda håp da Metti Men skjønner godt det er tungt hvis det blir ny pp på deg også..man er jo så klar når man begynner å prøve og ønsker at det skal gå kjapt!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 8. desember 2010 #9 Skrevet 8. desember 2010 da melder jeg meg inn her ikm 9.januar nå blir det el testing og koosing i masse vis kan drikke med goood samvittighet på lørdag når jeg skal på julebord!
Metti er håpefull Skrevet 8. desember 2010 #10 Skrevet 8. desember 2010 Da kom tr for fullt hos meg så nå e det ny pp på meg.... Ja spottingen begynte mye senere... Bare tre dager før ikm og det e ny rekord !!! Men å gå inn i 5 pp var ikkje planen !! Begynne miste troen men får bare hive meg rundt og begynne på nytt ...
Millepille Skrevet 8. desember 2010 #11 Skrevet 8. desember 2010 Jeg hører til her. Venter TR til helgen og vil da vente IKM i slutten av uke 1. Nå starter prøvingen hvert øyeblikk. Spennende!
ønsker * magetroll <3 Skrevet 8. desember 2010 #12 Skrevet 8. desember 2010 lykke til alle sammen la oss gå inni denne pp med godt mot å og positive tester på det nye året
bomsa Skrevet 9. desember 2010 #13 Skrevet 9. desember 2010 Her er jeg også..:-) IKM 8.januar på meg og nå går vi inn i 7. PP. Metti, du kan jo trøste deg med at gjennomsnittet ligger på 12PP..:-) Denne måneden skal det skje, spire i magen til oss alle..:-)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 9. desember 2010 Forfatter #14 Skrevet 9. desember 2010 Bomsa: vet ikke om jeg skal ta det som en trøst eller hva jeg, at gjennomsnittet er på 12 pp! Da har jeg enda igjen 10 pp med skuffelser og venting, hehe.... Snd at TR kom, men vi får krysse fingrene og vifte med beina denne måneden, og tro at det hjelper!
Metti er håpefull Skrevet 9. desember 2010 #15 Skrevet 9. desember 2010 åå ligger gjennomsnittet på 12 trodde det lå på 3 eg... jaja litt trøst er det men ønsker jo absolutt ikkje at det ska ta lang tid. Men begynne jo med utredning i mars / april så håper vi finner ut av ting da
Make№4 Skrevet 9. desember 2010 #16 Skrevet 9. desember 2010 Hmm... da får jeg slå til å komme etter med mine 13 pp da... Tr har kommet og reist så da er jeg igang med telledager igjen...har ikm den 4 januar utfra en syklus på 28 dager. Skal gå denne runden her også får jeg pergo i januar,men håper det kan skje noe denne julemnd uten noe hjelp selv om jeg har mine tvil... Blir ingen testing etter el denne mnd,skal bare ha sex fordi jeg vil og ikke av plikt,men etter mine beregninger har jeg El den 19 desember...haha...:-D Ha en super førjulshelg..)
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 10. desember 2010 Forfatter #17 Skrevet 10. desember 2010 Nå har visst tanta allerede reist igjen fra dette huset! Merkelig. Skal ikke klage jeg altså, men er første gang jeg har opplevd å bare blø i to dager. Kom på mandagskvelden, bare brun utflod, litt blødning mandag, blødde ut (sorry detaljer) 1 blå ob på onsdag, og en i går, mot normalt to om dagen med pillemensen. i dagtidlig var tampongen helt tørr! (auu.... ) Aldri hatt så kort blødning i hele mitt liv! ¨Så da er det igang igjen med el-testing og temping snart da. Litt usikker på når jeg skal begynne med el-tester, men tror jeg begynner på ca dag 10. er på dag 4 nå. Tørr ikke å gå utifra forrige syklus som var på 39 dager, tilfelle denne blir mye kortere : P
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 11. desember 2010 #18 Skrevet 11. desember 2010 Er vel her jeg hører til jeg og da:) Eller kansje forrige? ikke godt å si etter å ha mista kjemisk graviditet. men de sier jo det er en slags mens:P så da slenger jeg meg å med IKM den 4 siden jeg hadde 36 dagers syklus nå. hadde 36, så 31. så 36 igjen nå når jeg missta.. før det, holdt det seg på 32 dager ei stund det var først da jeg begynnte å prøve at syklusen klussa seg rart det der altså..
Dossa :) Skrevet 12. desember 2010 #19 Skrevet 12. desember 2010 Her hører jeg også hjemme. TR kom idag Ny IKM er 9. januar, med mindre EL blir like forsinket som forrige gang. Ser vi er flere kjente på denne tråden Litt koselig, men samtidig så var jo ikke planen vår å gå inn i en ny pp. Vi får gjøre det beste ut av det!! Godt vi har hverandre! De to siste pp har mannen vært ute på jobbreise i de dagene jeg har hatt EL. Det skal han ikke denne pp, så nå håper jeg spiren sitter. Går inn i min 5pp, og er kjempe utålmodig av meg!!! Vi er nok flere der i samme båt
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 12. desember 2010 #20 Skrevet 12. desember 2010 Hei hei, er tilbake igjen på bli gravid sidene etter at vi fikk lillemann ifjor. Den gang ble jeg gravid på første forsøk, så blir spennende å se om det går like lett denne gangen også. Nå skal det sies at syklusene mine ikke har vært det samme etter at jeg fikk tanta igjen etter fødsel og amming, så her kan alt skje. Regner vel med at el havner rundt julaften engang, så får vel bare pakke meg inn som en julegave til mannen, han blir nok ikke lei seg der! :-) Men må nok vente en liten stund til til tanta har gitt seg i denne omgang..
spirei2011ønskes<3 11pp Skrevet 14. desember 2010 Forfatter #22 Skrevet 14. desember 2010 får vel skrible litt da Har eksamen i morgen, muntlig. Er skummelt rolig foreløpig, men har vel blitt så vant med eksamner at jeg har slutta å grue meg. Nervene kommer vel like før jeg skal inn tenker jeg.. Ellers går tida utrooolig sakte syns jeg, er bare på cd 9, og håper virkelig jeg slipper å vente helt til cd 29 på EL, slik jeg gjorde sist.. Men føler meg roligere nå, enn det jeg gjorde 1 pp. Liksom litt mer kjent med kroppen min nå, etter pilleslutten i oktober. Krysser fingrene og sprer beina og håper at det er litt mer orden i sakene nå!
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 14. desember 2010 #23 Skrevet 14. desember 2010 jaja, trøst at jeg slipper å sitte med tanta på julaften ihvertfall, men kan godt snart bli ferdig her synes jeg. Litt småsjuk også, må visst bli ferdig med alt til vi begynner prøvingen for alvor! :-)
Millepille Skrevet 17. desember 2010 #24 Skrevet 17. desember 2010 Da har tr forlatt åstedet for denne gang. Kanskje på lenge? Nå har det dukket opp noen uventede muligheter ifht jobben og sitter å grubler om det hadde vært lurt å vente litt med prøvingen... Men jeg har gledet meg så lenge! Og tar det mange forsøk før spiren sitter, er det jo ikke noe å vente med... Skal, skal ikke, skal, skal ikke...
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 18. desember 2010 #25 Skrevet 18. desember 2010 Her har også tanta gitt seg, endelig. Varer alltid en hel uke, og mannen syter og klager, som om det er HAN som har det verste. :-( Håper bare den forsvinner nå for en lang stund, skal se om det er mulig å legge inn noen aksjer ikveld når mannen kommer hjem..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå