enil85 Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Eller, det er ikke det at han ikke har lyst til å ha sex, men jeg synes ikke det er ofte nok, eller alltid spennende. Jeg ELSKER å ha sex med gutten min, han er nydelig å se på, ta på, elske med osv. Men han er kjempe sjenert over sin egen kropp, spesielt penisen sin, som er en meget pen penis! Derfor ønsker han BARE å ha sex på soverommet, i mørket, under dyna... Det er ikke det at vi aldri har hatt sex utenom dette, dusjen er et ofte brukt alternativ, men pga høydeforskjell blir dette ofte litt knotete og litt kramper følger med. En annen ting som jeg er frustrert over er at etter 1 år nå, så har vi kommet inn i en rytme hvor det "kun" er greit å ha sex på fredager, for da er det fri dagen etterpå og vi kan sove lenge, og selvsagt i senga. Jeg prøver stadig å ta litt på han, forteller rett ut hva jeg ønsker at vi skal gjøre, kler meg sexy, prøver rett og slett til å få han til å ta meg. Men om jeg tar på han i stua, får jeg kjeft for han er redd for at noen skal komme på besøk eller noe. Vi er også ved et punkt i livet hvor vi er enige om at om jeg skulle bli gravid blir vi veldig lykkelige, men er ikke helt på prøvere ennå, selv om jeg gjerne skulle gjort det. Men en ting som JEG er klar over, og sikkert ikke han, er at man bare kan bli gravid i en begrenset periode av syklusen, og når typen ikke vil ha sex, så kommer det ALDRI til å skje. Jeg kan da ikke kontrollere eggløsningen min så den kommer på fredagskvelder, for det er kveldene vi har sex. Beklager å sutre litt, men jeg skjønner ikke hvorfor sexlivet mitt har blitt så forutsigbart, det var ikke sånn for et halvt år siden. Og jeg føler virkelig at jeg prøver, men at jeg stadig blir oversett, så da blir jeg sint og frustrert, og vil ikke ha sex når han er klar... Har også prata med han om dette, og han sier han skal bli bedre, så går det to uker, og alt er "normalt" igjen,.. Tips, råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå