Gå til innhold

Tror dere synlige tatoveringer gjør at man ikke får enkelte jobber?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst på en liten tatovering på håndleddet, på undersiden. Men er usikker på om det vil være bra i jobbsammenheng?

Jeg jobber innen helse, å har som regel t-shirt på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det kommer helt an på tatoveringen og på yrke. Ser jo ikke bra ut med hele armen dekket av dødningshoder og div om du jobber i helse. Eller om du er lærer for eksemel. Men en liten tatovering gjør kanskje ikke noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok desverre slik at en tattoo virker negativt på veldig mange, og t man har vanskeligere for å få jobb av den grunn.... Man blir vist satt litt i bås om man har tattovering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hindrer ikke meg. Jeg har flere som er synlige(store) og har aldri fått negative reaksjoner på de av verken arbeidsgivere, veiledere under studietida, pasienter... ingen. Jeg er flink til det jeg gjør og veldig godt likt blant pasientene mine, der jeg har vært i praksis spør de fortsatt etter meg, enda det er noen år siden. De fleste av den eldre garde synes tatoveringene mine er "festlige", som ei gammel dame så fint sa:-) Kjør på! Er hvordan du oppfører deg og hva du utstråler og gjør, som er av betydning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber på et kontor. Litt pasientkontakt, men det er mest timebestillinger, betalinger og generelle kontoroppgaver.

Ja lang genser er jo greit, å det hender det at jeg bruker under jobbklærne også. Undersiden syns jo ikke like godt da.. Hm..

Jeg er flink i jobben min, så litt armpynt burde vel ikke gjøre noe sånn egentlig. Å det blir vel bare mer og mer vanlig.

Takk for tilbakemedlinger! Å takk anonym 10.43!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...