Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har et problem ang mitt barn og gå ut og leke i barnehagen, h*n liker ikke å ta på seg klær når h*n skal ut og leke spesielt nå på vinteren. Barnet mitt er 4 år og jeg vet ikke om dette er normalt. Men det har vært sånn helt siden h*n var liten.. Nå idag var det ekstremt, h*n skrev og hylte når jeg gikk ifra ham og oftest må de voksne kle på h*n...... Jeg føler meg som en dårlig mor bare som ikke klarer å få på h*n ytterklærene,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Helt normalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 du er ikke noe dårlig morf bare fordi du ikke klarer å kle på barnet.. du får prøve å gjøre påkledning morsomt...og forklare hvorfor man må ha på masse klær nå og hva som skjer om man ikke har det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Joda noen dager går det helt fint, noen dager går det bare ikke i det hele tatt, sparker av seg støvlene og det værste h*n vet om er å kle åp seg masse klær for å gå ut... Det går helt fint når h*n er først ute osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 De probleme du har med sønnen din har jeg også med min. Guttungen her er 14 måneder og skriker og vrir seg som en ål når yttertøyet skal på! Min eneste trøst er at både pappa og barnehage sliter like mye. Er ikke bare meg det er noe "galt" med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Men det går helt fint når barnehagen tar på h*n klærene. Sånn som jeg har oppfattet det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Ikke bekymre deg så mye for det! Min sønn spiser mye mere variert i bhg enn hjemme. Spytter konsekvent ut hjemmelaget mat. Men ikke i barnehagen. Meg biter han stadig vekk, men aldri noen andre.... Han hyler når jeg skal pusse tennene hans, men ikke når faren gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå