Gå til innhold

1 års bursdag, hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt råd ang bursdag til knotten. Skal ha barnebursdag, inviterer jentene i gjengen m/ barn. MEN hva skal jeg lage? Gir ikke gutten min godteri, kake eller brus. Tenkte å ha en kake til oss voksne, og lage noe gøyalt sunt til barna.

Noen forslag? Har planlagt å lage smoothie-is.

De fleste som kommer er over 6 mnd - 1,5 år + 2 barn på 5-6.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sunne vaffler? Med havregryn feks:) Godt og lite klin;)

Skrevet

må vel kunne få et kake stykke på 1 års dagen sin vel? hehe ..

ikke brus! hjemmelaget saft is? fruktsalat, varme bær med vaniljekesam .. :P

Skrevet

Ja, det skal han få - men dette er litt før siden bursdagen kommer så tett opp til jul. Dessuten så kommer det og noen barn under 1 år, så kan ikke servere dem sjokoladekake akkurat. Var heller litt for gøy å ha noe som "alle" kunne spise :-)

Takker for forslag!

Skrevet

Mi ble 1 år i september. Vi inviterte på middag siden vi syntes det var vanskelig å finne et klokkeslett der det passet for alle sine middagstidspunkter osv hehe. Vi er litt sånn som liker å holde på rutiner. Så jeg lagde en gryterett (biff stroganoff med potetstappe til), og den likte både barna og de voksne. Etterpå serverte jeg bløtkake, fruktsalat, og jordbær siden jenten min elsker jordbær. Hun ville ikke smake kaken engang, og det var bra hehe. De større barna fikk brus, mi fikk vann ;) Jeg hadde plastglass i farger så hun så ikke at de andre hadde noe annet i sitt glass.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...