Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har gitt klar beskjed om at jeg nekter å kjøre hans barn på skolen siden jeg kun har seler til 4 i min bil ( en gammel bil), dvs at en av barna må sitte uten seler. Hans bil derimot ( ganske ny bil) har seler til alle sammen, å jeg mener at jeg skal kjøre hans bil om jeg skal kjøre hans barn, eller så kjører jeg mine egne så får hans ta bussen. Barna skal ikke kjøres på samme skole så ser ikke feil i det. Jeg vil ikke kjøre ulovelig å sette ett barns sikkerhet i fare, han mener jeg er teit.... Hvem er teit i denne situasjonen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Han, med mindre hans barn er yngre enn dine og har lenger vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Mannen. Alle skal sikres i bil. Punktum! Skjønner ikke at det er noe å diskutere en gang jeg. Spør om han virkleig mener at det er teit å ikke vile bryte nosk lov, for det er jo det du gjør i så fall om du følger hans ønske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Definitivt samoberen som er teit? Tenker han ikke på hva som kan skje med barnet hans, hvis du er så uheldig å kræsj eller blir kjørt på osv. Herregud, han virker jo helt lost, som ikke skjønner greia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Begge to, siden dere ikke greier finne en løsning på dette. Det er klart du må ha den bilen med seler til alle. Det er jo ikke noe å diskutere engang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #6 Del Skrevet 8. desember 2010 Begge. Men mest han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Pernille Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Synes i grunn dere begge er "teite" Han som ikke tenker sikkerhet og du som velger egne barn istedenfor å tenke på alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 HI her. Hans barn kan ta buss eller gå, det kan ikke mine. Så ja jeg velger egne barn når det ikke finnes noe annet alternativ for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Er jo ikke noe å diskutere! Som fører av bilen er du ansvarlig for at barna er sikret. For din egen del vil jeg tro at det var det som ville gi deg mest ro også. Vil han at du skal kjøre og du synes det er greit, så får han bruke din bil og du hans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #10 Del Skrevet 8. desember 2010 Kan dere ikke bare bytte bil? Du tar den med seler til alle og kjører barna, han tar din bil? Det burde vel være det samme det hvilken bil dere kjører, så lenge dere kommer dere dit dere skal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #11 Del Skrevet 8. desember 2010 Alle skal ha seler. Sånn, der var den diskusjonen ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Pernille Skrevet 8. desember 2010 #12 Del Skrevet 8. desember 2010 Da bør du kanskje skrive det innledningsvis da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #13 Del Skrevet 8. desember 2010 Ja jeg vet det Lille-Pernille, men jeg prøver mest mulig å være anonym her da jeg kjenner mange av brukerne her inne. Skriver jeg mer så er det lett for de rundt meg å finne ut hvem jeg er. beklager, skulle nevnt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #14 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjønner deg godt HI. Hadde samme dilemma her for en tid tilbake. Med barneseter til alle 3 barna gikk det ikke i min bil, men i mannen sin bil. Jeg ville ikke ha hverken baby eller 3 åringer forann i bilen, så han ble pent nødt til å låne meg sin bil, eller kjøre sin egen i bhg. De dagene han ikke kunne låne meg sin bil, så måtte han kjøre sin sønn selv, sånn ble det bare. Og far skal da også kunne hente og levere barna sine for å følge opp på skole, bhg osv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille-Pernille Skrevet 8. desember 2010 #15 Del Skrevet 8. desember 2010 Jaja, var nå uansett ikke noe "farlig" du tok opp slik sett. Hadde vel vært verre dersom du tok opp egne eller mannens uforklarelige kjønnsvorter og halve bygda kjente deg igjen ;-) Ta bilen hans og gi han din... Og vips, no problem!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå