Galskapens overhode Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg hadde mei tai til nr 2 (som dessverre har blitt borte i flyttelasset) ANskaffet den ved ca 8 mndr. Er den grei å bruke fra nyfødt? Dette var en sjaltai som jeg føler gav mer støtte i ryggen da stroppene kunne spres over en større flate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåBlå Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Vi brukteSjalTai til minsten fra han var nyfødt. Han satt bare i froskestilling inni der, og koste seg. Han var plaget med kolikk, men roet seg når han hang på magen med beina oppunder seg. Har også hatt han med på flyreise når han bar noen uker gml, og flydamene mente han satt mye tryggere der enn i vanlig babysele på flyet. Genialt, for da slapp vi vekke han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galskapens overhode Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 8. desember 2010 takk, da går jeg for å anskaffe en ny til den neste som kommer. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå