maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 ågudhjelpemeg jeg er lei av å tenke på middag hver eneste dag. Overlater jeg det til samboeren kan jeg vedde på å ende opp med én av to ting , Toro gryterett eller pasta med kjøttdeig. Han kan lage flere ting da,men da er det uansett jeg som må tenke det ut ;-) Så jenter,kom med deres beste tips til kjapp(og sunn) hverdagsmat! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alyssa Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 En rett som er veldig enkel og som jeg elsker: Indisk kylling m/ris. Stek kyllingbiter i panna. Hell så over en boks med kokosmelk. Krydre (masse!) med de krydderne du liker. Chili og karri krydder er et must her, og feks hvitløk, paprika, garam masala, safran etc. Kan jo ha noe grønnsaker oppi eller ved siden av om man vil det. Ellers syns jeg kyllingbaguett er veldig godt. Og veldig enkelt da. Skjære opp ferdiggrilla kylling og ha i baguette sammen med feks salat, paprika, agurk og mais. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå