Gå til innhold

har funnet ut hva samboeren skal gi meg til jul

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En Iphone!?:P

Huff.. Søte mannen min.. Han nekter å høre på meg når det kommer til elektronik.. Jeg har sagt ifra mange ganger at jeg er fornøyd med tlf jeg har. Og at jeg ikke liker tutch tlf. Liker de gode gamle tastene..

Han har mange ganger spurt meg om jeg ikke kunne tenkt meg en iphone, og jeg har sagt nei..:P

Men idag fant jeg en kvittering på nettopp en Iphone!! :P

( han er ikke så god til å skjule spor)

Huff, hva gjør jeg nå da? Smiler å er glad? :P Selv om jeg ikke fordrar tlf uten ordentlig tastatur?? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sikker på det er til deg da? Kanskje han har kjøpt til seg selv......

Forøvrig respektløst av mannen din og kjøpe noe du absolutt ikke vil ha, koster jo endel også = bortkastete penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektløst? Djeez.

Menn tenker ofte at de skal overraske og overgå alle forventninger, de er ofte sikre på at "hun vil nok like den, hun vet det bare ikke ennå!" ;o)

Om du skal si ifra nå eller vente til du har fått den og si at du vil bytte...vel, bare du kjenner samboeren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt den en sjanse. Kan godt hende du liker den om du bare blir vant med den. Men sånn utenom det så hadde jeg ikke ønsket deg en iphone selv av samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres litt ut som mannen min :-) Han ville gi meg iphone til bursdagen min. Han er selv veldig glad i sin. Flaks for meg så er han ikke så flink til å holde på hemmeligheter. Så han nevnte det for meg. Jeg fikk mulighet til å prøve hans telefon en periode for å se om jeg likte den. For som jeg sa til han, jeg vet ærlig talt ikke om jeg vil ha touch-telefon. Selv om tanken er veldig snill og god.

Enden på visa var at jeg var kjempeglad den dagen jeg ga tilbake iphonen og fikk tilbake min gamle, om enn litt crappy, telefon med taster!!! :-) Jeg håper du blir mer fornøyd med den enn meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er litt redd selv for at jeg får en Iphone eller en Ipod, selv om jeg ofte har sagt at Apple kan brenne i helv... og at jeg ALDRI vil ha verken Iphone, -pod, -pad, -tunes, -book osv..

Tror faktisk jeg blir sur om jeg får det, for det første er det en helt uromatisk gave, særlig når jeg ikke vil ha det, og for det andre så har jeg ikke bruk for det, og vil ikke bidra mer til bruk og kast samfunnet enn jeg allerede gjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Respektløst ja! Hva om mannen din f.eks hadde gitt deg en pelskåpe når han vet at du er helt i mot bruk av pels...? Hun har jo sagt at hun ikke vil ha en, da synes jeg det er respektløst å gå hen og kjøpe en alikevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...