Gå til innhold

kasta ut 3 uker før jul....

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hvis dere eier huset sammen, kan ikke bare polti eller noen hun kjenner komme å hive deg ut. Da ringer du bare polti og sier det er inntrengere i huset ditt som prøver å få deg ut.

Hjelper ikke at hun kjenner en polti, hvis han kommer på døren din og prøver å hive deg ut misbruker han stillingen sin og kan miste jobben sin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hovedinnlegger skom skriver:

Nå har jeg fått leilighet fra helgen av:) Og jeg har snakket med banken og de skal trekke lånet fra hennes konto fra og med denne måneden. Dette falt imidlertid i dårlig jord hos fruen. Siterer melding på mobilen direkte: Dette dreier seg om at jeg ikke vil betale for henne og huset etter jeg er kasta ut.

Du får leite i loven om forbud mot å flytte fra kvarandre akutt, pga h\egen helse og barnas omsorgssituasjon. Eg e så utmatta og ligg å kaste opp. Eg saksøke deg i morgen for trakkasering og omsorgssvikt om du ikke tar til fornuft. Hadde håpet eg slapp det for ungene sin del, men må eg så må eg.

Jeg spør så hvorfor hun snakker om forbud mot å flytte akutt når hun kaste meg ut akutt. Til dette svarer hun at jeg er en unge som ikke vet mitt eget beste og egentlig burde jeg skjønne at jeg trenger å flytte ut.

Jeg spyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å ta vare på allt av meldinger, eposter og brev samt om ho legger igjen meldinger på telefonsvarer du kommer nok til å trenge de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt risky å sitere meldinger og legge ut på nett? Du høres ikke videre intelligent ut selv.

Vi hører én side av saken her, hun har nok en helt annen versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på barnet her jeg

En ustabil mor og en far som blir kastet ut osv..

Hva med barnet???!

Vær voksne mennesker og tenk på barnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvfølgelig har hun en annen versjon. HI som skriver. Selvfølgelig tenker hun og ser det annerledes, men jeg er et inteligent menneske med master grad innen helsefag og jeg ser absolutt at jeg ikke bare har vært greit. Men jeg ser også klart at hun er fullstendig urimelig mot meg. Når det er sagt så er jeg gått med på å forsørge henne og betale regningene hennes til hun kommer i orden med NAV. Og å legge ut meldinger på nett er akkurat like risky som å skrive noe her. Finnes ingen copyright eller taushetsplikt i familieanliggender. Bare moral. Moralen min er kanskje ikke så høy i dag, men fy faen som jeg har blitt behandla det siste døgnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er akkurat det. Jeg har sagt fra klar og tydelig at jeg vil snakke med henne ganske kjapt for å planlegge hvordan vi skal gjøre det i forhold til ungene, men hun nekter å møte meg. Hu sier bare at jeg skal komme meg ut sånn at hu kan flytte hjem og ta seg av ungene. Jeg er veldig usikker på om hun klarer det. Jeg vet hun vil og jeg vet at hun er verdens beste mor, men hun er i en tilstand som ikke er bra i det hele tatt. Hun mener selv at denne tilstanden går over hvis bare jeg forsvinner. Ikke vet jeg, men får håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er du som betaler huset og stort sett alt annet er det ikke lurt å gå med på å flytte.

Du burde bli og ta opp kampen om hus og barnet.

Hun bør flytte og la yngste bli igjen hos deg.

Om du velger å flytte må du betale din del av hus lånet frem til huset er solgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry men tydeligvis er du dumsnill om du har gått med på å betale regningene hennes. Og hun er vant til at skriker hun høyest og sier det mest sårende, og trykker på samvittighetsknapper hos folk så får ho det som ho vil.

Jeg har en søster som er lik så kjenner igjen oppførselen i det du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ikke en krone av nav før en av dere har meldt flyttin, har gyldig meklingsattest fra famillievern kontoret eller har fått seprasjonsgodkjenning av fylkesmannen. Så uansett så må dere kontakte disse instansene..

Å skaff deg en ryggrad og stå opp for deg selv. Ikke la hun kjøre over deg med idiotiske trusler.. Hva iallverden sier famillien hennes da? Har du snakket med dem?

Jeg hadde heller ikke latt henne hatt ungene alene, når hun ikke klarer og stå opp før langt på dag..Hun høres ikke veldi stabil ut akkurat..

Og når du betaler hennes regninger så bør du få det skriftlig, sånn at du kan kreve og få de pengene tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en tøffel og hun utnytter deg maksimalt. Vet om andre damer som har gjort dette bare for å sitte igjen med hus og bil og alt som er. Hun er sikkert irritert på deg for at du oppdaget det med eksen som hun fortsatt vil kontrollere, og straffer deg som best hun kan. Hun ønsker å ha deg ut av livet for å kunne ta opp kontakten med eksen igjen. Hun kommer sikkert til å komme krypende tilbake etter en stund, bare for å kontrollere ditt liv også.

På tide og tenke på hva som er best for deg og barnet ditt, og stå på de kravene du har!

Lykke til, du høres ut som en flott mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...