Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #1 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva kan være grunnen til at noen sender venneforespørsel på Fb, er venn noen måneder og deretter sletter meg? Føler meg som en spedalsk nå... Ikke første gangen det har skjedd. Blir litt paranoid, lurer på om det går stygge rykter om meg eller noe slikt. Den siste som sletta meg var naboens sønn som er på min alder. Før det var det ei som gikk i broren min sin klasse på barneskolen. Før det var det ei som jeg har snakka med av og til, og har gått på kurs med. Alle disse personene har flere hundre venner, så jeg kan ikke forstå det! I tillegg sendte jeg melding til en jeg kjenner litt fordi han av og til hjelper oss med noe. Forventet å få en venneforespørsel som svar, men nei han ba meg heller kontakte ham på mobilen! Han har 400 venner på Facebook! Får sjelden venneforespørsler i det hele tatt. Enkelte er vel ganske enkelt upopulære, men synes dette er litt i overkant... Har vel cirka 50 venner på Facebook når man tar vekk kjendiser og "stæsj". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeneralSpringSkalle Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 Alle blir luket bort av noen. Ville ikke tatt det personlig om ikke det er nære venner. Folk rydder stadig opp i listene sine. Og han som ba deg kontakte ham på mobilen, kan jo ha tenkt at det er lettere (mer tilgjengelig). Og hvorfor skulle han sende deg venneforespørsel når du ikke sendte til han? Er jo mulig han tenkte at du ikke sendte forespørsel med meldingen din for en grunn. Det vites ikke. Hva menes med "stæsj"? Er det perifere venner så er vel lista di ganske lik de fleste andre sin. 50 venner er jo endel vil jeg våge og påstå. Send forespørsel selv til de du vil ha på lista di. Lett. Om ingen adder deg så kan du vel begynne å lure. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #3 Del Skrevet 8. desember 2010 Det var jo ganske perifere venner som hadde slettet deg da. Jeg har innimellom opprydding og sletter de jeg ikke hadde følt meg komfortabel med å hilse på i butikken. Kan det være at de synes du oppdaterer status litt for ofte/litt for kjedelig? Spiller du mange spill og publiserer det? Sender du en haug av invitasjoner til grupper og applikasjoner? Melder du deg inn i alle grupper som er imot eller for ting? Poster du statuser ala "90% tør ikke å poste denne på sin status"? I tilfelle hadde jeg også vurdert å slette deg. Men kan jo bare være at de føler de ikke kjenner deg noe særlig. Og HVORFOR har du kjendiser du ikke kjenner på lista di??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #4 Del Skrevet 8. desember 2010 Uten disse kjendisene ville jeg nesten ikke hatt noen venner faktisk... Jeg legger bare ut meldinger fra ett spill, det er mange av de andre som legger ut meldinger fra tre-fire spill og mer enn det. Det er bare å skru av spillet og nyhetene om hele personen, men det er mer drastisk å slette noen som venn. Iallfall hvis noen nettopp har spurt om å bli venn, og så sletter de deg noen uker etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg har blitt slettet av endel og har slettet endel selv. Tror ikke det har vært personelig i noen av tilfellene. Mange som rydder litt opp i vennelisten innimellom. Er du ekstremt aktiv da? Isåfall vil nok den trigge noen til å slette deg rett og slett fordi de ikke har så mye kontakt med deg og derfor har liten interesse av hva du driver med. Ikke så rart det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå