Pregno Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Så en dokumentar på svt i går kveld om barn på barnehjem i Bulgaria. Har sett flere program om dette før å har syntes det har vært trist nok. Men i går satt jeg å strigråt store deler av programmet. Jeg ble sjokkert over hvor lite omsorgsfulle å ikke minst kalde, disse pleierne på denne institusjonen var ovenfor barna. Det var jo ikke vanskelig å se hvilke lidelser og sykdommer de led av å hadde. Ingen voksne til å holde rundt de å gi de litt nærhet og trygghet, de mente de bare skulle vaske og mate de... Hadde nærmest lyst til å reise ned å redde alle sammen! Følelsene mine løper kanskje løpsk men morsfølelsen er jaggu sterk, blir fortvilet og jævlig forbannet over en slik urett mot små uskyldige barn. Innser mer og mer hvor fantastisk heldige vi er her hjemme... Ønsker alle en fredelig og gledelig jul ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruV Skrevet 8. desember 2010 #2 Del Skrevet 8. desember 2010 en får seg virkelig en tanke vekker! Nå så jeg ikke denne dokumentaren , men kan se for meg hvordan det fungerte... Det er bare trist! Vi er heldige som bor i norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå