Sussi_med_nr.2 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Er 32+1 og babyen ligger i tverrleie. Jordmor sa at hun har god tid enda til å snu seg, og skal på kontroll om 2 uker, Men hvis hun enda ligger i tverrleie da, kan de prøve å snu henne? Noen som vet??
silla g07,j11 (fødeklar!!!) Skrevet 7. desember 2010 #2 Skrevet 7. desember 2010 Hei. Jeg hadde en baby i skråleie/seteleie frem til uke 33 da snudde hun seg selv hos meg. Det jeg ble informert om var at etter uke 37 prøver de å snu babyen siden det kan utløse fødsel eller ende med haste ks hvis komplikasjoner oppstår under snuingen det skjer sjelden men de tar høyde for det. I tillegg regner de med at det er stor sannsynlighet for at de snur seg selv før uke 37. Ønsker deg masse lykke til, håper du er heldig at babyen snur seg selv helt plutselig.
Sannali Skrevet 7. desember 2010 #3 Skrevet 7. desember 2010 Har også hatt min i tverrleie rundt samme uke som deg, ti dager og et jordskjelv senere var den i seteleie og vips var den i hodeleie uka etter. De aller fleste snur seg rett vei, men jeg vet akkurat hvordan du har det nå for jeg satt med samme tankene og syntes ikke det var noe greit å tenke på at det måtte bli ks om babyen valgte å ligge sånn... Men som sagt, her ordnet det seg og det gjør det forhåpentligvis for deg også Spurte også om snuing og fikk beskjed om at det i såfall lå langt frem i tid siden babyen på denne tiden enda hadde godt med plass, så slappet litt mer av da. Krysser fingrene for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå