Gå til innhold

mine svigers er bare til og gi opp!!!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Nå har jg og min forlovede vært i forlhold i over tre år, de har hele tiden oversett meg. grei nok. Og de har heller aldri vært noe særlig begeistret over meg. snakker ikke med meg idet hele tatt når vi har vært på besøk, ikke engang tilbudt meg ett glass vann..

Når jeg ble gravid med et barn vi hadde prøvd å få i over ett år var vi veldig glade og møtte hans mamma på cafe når jeg var tre mnd på vei.. Og da slenger hun ut til min forlovede at han burde begynne i hennes jobb, for der var det mange søte damer han kunne jobbet med og ser bort på meg! hvor frekt er ikke det? å si noe sånt når vi sitter kjempe glad over å være gravid..

De kom ikke engang på syehuset i barseltiden og heller ikke på besøk i ettertid. Drar ikk ut ditt, de har mellom 15-20 hunder i hus og det ekke bra for gutten min som er ett par uker gammel... noen andre som også er i en liten strid på den andre siden??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er på en måte i strid med dem, i taushet. Tror hun har gitt meg opp siden hun ikke fikk de svarene hun ville ha gjennom 5år, jeg møtte hun først etter 2år sammen med min samboer.

Nå sist når hun var her i guttungens bursdag, så var det jeg som snakket til henne, hun gratulerte meg ikke med graviditeten engang, enda magen min er stor og alle så den.

Denne julen skal vi tilbringe 2 døgn med hun pluss andre i mannens familie. Jeg håper hun spør meg om noe hyggelig da, så det ikke blir slik taushet mellom oss. Jeg som er så sjenert for å si noe galt å da.

Ellers er hun aldri på besøk her, og spør ikke om å ha sitt barnebarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...