ano`num *17.03.10* Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Må vi gi gave til hele bunten da? Vi har egentlgi mistet det meste av kontakten med denne familien. Alt kan en vell kanskje si. Men de har hatt det vanskelig de siste årene, så det er jo alltids mulig at det bedrer seg når ting roer seg i heimene der. Nå har han fått seg ny dame, som har 4 barn som skal feire jul sammen med dem. Det er 3 barn jeg har ordnet til. Barna er ganske lik i alder. Men vi har jo aldri hverken møtt dem, eller ja. Bare hørt såvidt snakk om dem. Må jeg gi til de barna også da? Er det slemt av meg å fortsette å bare gi til de 3 vi kjenner? Da frister det strengt tatt å bare la være å gi dem gavene..... Samtidig som jeg ikke føler at det er helt riktig heller. Ikke enda hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
<3A&A<3 Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvis det er første året de er sammen og du i tillegg ikke har så mye kontakt med de så er det iallefall ikke nødvendig. De barna får helt sikkert noe som fettern din sine barn ikke får og omvendt. De er jo fra forskjellige familier,så da blir det forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Eg går ut ifrå at barna til den nye dama får pakkar frå andre som ikkje fetteren din sine barn får gåve frå, så eg synest ikkje du *må* gje dei gåve. Dersom dåke etter kvart får meir kontakt med familien derimot, kan det bli aktuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Tusen takk!! Da sender jeg avgårde de jeg har ordnet. Skulle jeg ordnet noe til resten hadde jeg følt det ble feil. Men om vi skulle få kontakt med dem så er det jo noe annet. Ser det ikke for meg akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlåBlå Skrevet 8. desember 2010 #5 Del Skrevet 8. desember 2010 Synes det er helt ok å gi kun til fetteren din sine nå første året. De andre får nok fra sin familie. Men etter denne jula kan du jo bare høre om ikke dere skal kutte ut hele gavestryret ? Ikke vits å gi gaver til noen man aldri ser, er min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå