Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Hvordan forklarte UL legen hva som kjennetegnet gutt eller jente?? Fikk dere se det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Men jenta han: Det ser ut som en jente men jeg kan ikke si meg 100% sikker fordi jeg ikke fikk en god vinkel. Videre pekte han på noe han sa var klitoris, og ytre kjønnslepper. Følte oss alikevel ganske sikre fordi akkurat denne legen er svært god på ultralyd. Med gutten så sa de bare at det er en gutt, pekte på tissen som sto rett ut, det var ingen tvil, overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 1. gang fikk vi ikke sett det før på 3D i uke 28, og da var det ikke tvil om hva vi såg. Da var det gutt. Nå andre gang fikk vi vite kjønnet på ordinær ul, og jordmor viste oss samtidig som hun såg etter selv, og det var vel ikke tvil verken for oss eller for henne at det var en jente i magen. Så det var ikke så mye å forklare. Vi fikk se det fra undersiden, og det såg ut som en kaffebønne(som det er skrevet om her inne flere ganger). Hvite felter i oval form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg så helt klart en gutt på ul. Jm trengte ikke å si noe engang, jeg så det helt selv, hehe. Vi fikk et bra bilde fra undersiden, og der var det en tydelig penis med pung Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Da dere fikk forklart dette med kaffebønne på UL..... så dere underlivet fra undersiden da, og ble zoomet UL legen det inn?? Jeg har et bilde som er tatt fra siden på babyen, litt på skrå fra underlivet og oppover, hele baken er ikke med og det er ikke zoomet inne eller noe, men der ser man noe som ser heelt ut som ei lita kaffebønne, så lurer på om det kan være jente?? Bildet er altså ikke tatt underfra baken til babyen....... Hmm.... lurer nå ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Forrige gang fikk vi gutt, og det ser du egnt somregel selv før de har sagt noe, det gjorde hvert fall vi. Var på ul i dag, og hun viste oss at det var en jente, da var det tre(?) hvite streker som kjennetegner jente, også det at det ikke er baller der...guttene pleier å vise seg frem, og er det ingenting der, er det somregel jente ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #7 Del Skrevet 8. desember 2010 Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå