Gå til innhold

Å starte en tråd på anonymforum

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

... kan raskt bli en spesiell opplevelse.

Jeg er HI på bleiehamstretråden. Jeg har fått 15 svar, hvorav tre var SVAR på spørsmålet, resten innlegg og svar hvor jeg ble anklaget for å være harry og fattig og ikke så aldri lite teit (heldigvis ett og annet innlegg fra en likesinnet, takk for det!)

Mulig ordet "hamstre" vekket mange arge sjeler der ute, men kjære dere damer, er dere like hissige sammen med venninner eller tar dere alt ut her på nett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp helt av, de som hisser seg opp over innlegget ditt er de som bor lengst unna kiwi-butikkene her til lands, i motsetning til oss. Tør jeg tippe indre Finnmark? Mohahahahaaa!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe, huff.. Jeg var ei av de som svarte deg på spørsmålet, og ei av de som også skrev at å hamstre ikke er harry.

:)

jeg er ikke hissig sammen med venninner, men jeg ble hissig på hun som skrev at det er harry. Jeg skjønner ikke vitsen med å klikke seg på en tråd man bare skal "ødelegge" med å skrive dritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett den tråden din, men kan skrive under på at det er min erfaring med anonymforumet også. Spesielt på kveldstid faktisk. Jeg er skjeldent her så sent som nå fordi det ofte blir frekkere og slemmere svar her på denne tiden. Antar du vil ha flere seriøse svar, så skal lete frem tråden din før jeg tar kveld. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ganske festlig! Det samme skjer hver gang jeg lager et innlegg også! Alltid noen som må inn for å begynne å krangle om noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...