sepgutt10<3novjente11 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Gutten min på 3 mnd har plutselig begynt å nesten ikke spise noe. Han drakk 165 ml mme vært måltid for det meste. Men nå spiser han så vitt 100 ml. Han har fortsatt ett par tisse bleier om dagen. Han har begynt å slite med å sove, han sovner men så plutselig hylskriker så kan han sovne igjen og slik kan holde på flere ganger om dagen etter han først har sovnet. Når jeg prøver å gi han mat når det virker som han er sulten vil han rett og slett ikke ha. Det endre bare opp med at han vrir seg unna og skriker.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. desember 2010 #2 Skrevet 8. desember 2010 Kan det være at han plages med gomman? Mine har vært sånn når dm har styrt med tenner, e egentlig sulten men klare ikke suge av flaska. Har da smurt godt med dentinot, venta nån minutta for så og prøvd igjen. Håpe det ordne sæ snart for dåkker Om ikke,ta en tlf til helsestasjon Lykke til!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2010 Kan det være tenner så tidlig da :S ? Han er ihvertfall veldig glad i å spise på hånda si. Håper virkelig han begynner å spise mer snart. Han olster så fælt når han skal ha mat å. Og så begynner han skrike så prøver jeg å gi han flaska igjen da skriker han fortsatt så da gir jeg rett og slett opp. Så når han da er "ferdig" puster han skikkelig tung. høres ut som han er slempe sliten. Men han er jo som regel kjempe bli ellers når han først er våken. Så det virker jo ikke som han trenger mer mat hell lissom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå