Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg og min datter var visstnok nonneri vårt forrige liv.. Det pussige er at datteren min på 3 år har en voldsom facinasjon av kirker og maser stadig om å få gå i kirken. Vi har aldri vært i kirken etter dåpen (hun var da 3 mnd) og det har aldri vært noe jeg har tatt opp med henne heller. Hva tenker dere? er reinkarnasjon noe tull og tøys eller en realitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ->>- Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Tull og tøys. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er som regel alltid enig med pila, men her er vi altså uenige:) Jepp, er overbevist - (så godt som det lar seg overbevise) at vi lever mange liv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 22.19 igjen. Det vil ikke si at jeg automatisk tror noe på at dere var nonner i forrige liv. En fascinasjon av kirker kan ha mange forklaringer. Mange synes de er fine bygninger. Kan kanskje minne henne om prinsesseslott? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg tenker det er ganske personlig hva man mener om det. Trosretninger tror jo på dette, mens andre ser på det som tull og tøys, så hva du får av svar her inne er jo meget likegyldig. Hva du tror selv er det viktigste.. Stol på egne intuisjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleutheria Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei. Når det er slutt er det slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja, jeg tror på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er endel som tyder på at det er slik det henger sammen.... Jeg er ikke overbevist, men tilbøyelig til å tro på det. Min far har blandt annet fortalt meg en historie fra sitt liv, som iallefall viste meg hvorfor HAN var overbevist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg husker naturligvis ingenting slikt, men har hatt så mange "åndelige" opplevelser at jeg slett ikke avviser tanken. Kristendommen appelerer ikke til meg, den er for dogmatisk og forfekter en fordømmende gud. Jeg føler sterkt for at vi finner vår sanne identitet og Gud i oss selv og ikke gjennom å lese en bok eller høre på en prest. Hva er poenget med mellomledd? HI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå