Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Jobber sammen med mannen og han jobber mye med ustillinger osv utenom det vi jobber sammen om... Så vet han veldig godt jeg har lyst å reise til Paris, så plutselig nå sier han at det er undertøyshow i Paris rett før bursdagen min.. Jaha sier jeg.. Så skal vi plutselig på "undertøyshow"" såå romantisk liksom, se halvnakne damer osv. Så sier han nei han bare nevnte det fordi jeg har lyst å reise til Paris... Men han mente ikke noe med det , har noen klienter der osv. Så nå kan vi ikke reise til Paris likevel, han bare "nevnte" det..Så hyggelig sa jeg, vi kan ikke reise til Pris på min bursdag fordi vi ikke skal på undertøysshow?? Herregud!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 dust...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kan jo hende at han hadde tenkt å ta deg med til Paris, og samtidig jobbe (gå på undertøysgreia). Kan tenkes at han droppet tanken når du svarer med "skal vi plutselig på undertøyshow, såå romantisk osv". Hvis jeg skjønte deg riktig da. Herregud for en kone han har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 hold kjeft 22.2o herregud for et nek du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Eh..Hæ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Haha! Helt enig med 22.20 jeg... Fikk litt vondt av mannen din, som tross alt bare er en mann:) Du er nok en bortskjemt tutte du som vet å få d som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Er det mulig å bli mer utakknemlig enn deg, HI??? Andre hadde gladelig betalt for en sånn mann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå