Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 De er akkurat ute av ovnen, rykende varme. Men jeg har eksamen i morgen, og vil helst legge meg nå :-/ Hva gjør jeg med dem for at de skal holde seg best mulig? Liker dem harde og sprø i skorpa, men de skal jo ikke være harde som i gamle i morgen tidlig, og heller ikke myke som svamper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 La de ligge med kjøkkenhåndklær rundt til imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Takk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Det hørtes forresten utrolig godt ut..... Lenge siden jeg var så flink!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Alt for å slippe å lese mer til eksamen ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå