Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 http://hcecilie.blogg.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Hun er jo veldig ung, så jeg føler at jeg er slem hvis jeg sier det jeg egentlig mener...Interiøret og klærne hun presanterer er gjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesp. Utrolig kjedelig, ordinært og pregløst. Skal mam lage og skrive blogg så må det være noe nytt og inspirerende. For meg så blir dette like kjedelig og uinterresant som et glass vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke sånn type blogg som jeg liker å lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Var en koselig blogg det, men det var litt plagsomt med så liten skrift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Var koselig variering av interiør, mammaliv og mote. Likte det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Søt liten familie. Flott blogglayout. Pent hjem. Pent tøy. Grei skrivestil. Skriften var fullt leselig. Kanskje vanskelig for noen med minilaptop? Ikke helt den typen blogg jeg leser til vanlig, siden jeg blåser en lang marsj i interiør og lignende, men absolutt leselig og hyggelig nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå