Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Venter baby i januar og vil gjerne hamstre nå, men hvor? Tenker å benytte meg av at Libero er billige, så ønsker fortrinnsvis å kjøpe disse men tar gjerne i mot tips på Pampers også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 herregud, så harry å hamstre bleier!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg hamstrer fra coop sine butikker. du må være medlem for å få bleiene til 4.90 stykk. de er best i test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 hehe, harry å hamstre bleier? Having a bad day or what? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 har Coop nyfødtbleier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Nr.1 Tisset igjennom Pampers gang på gang. Nr. 2 og nr.3 fikk utslett av Pampers. Og på nr.3 lakk i tillegg Libero som en sil. Å gjette dette på forhånd hadde jeg aldri klart, så å hamstre før du vet hvilken bleie som passer ditt barn er litt vel teit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er ikke helt sikker på det, men jeg mener det.. synes jeg har sett noen små coop bleie pakker ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har råd til å få barn, dvs jeg har råd til å kjøpe bleier uansett pris, dvs JEG LØPER IKKE Å HAMSTRER BLEIER SOM EI FATTIG MOR!! fatter ikke at dere gjør det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Del Skrevet 7. desember 2010 Coop sine koster visstnok billigst "best i test" for medlemmer på coop obs First price og libero på kiwi Landlord på rema 1000 Pampers på rimi tror jeg Jeg likte best pampers sine til nyfødt, libero var utrolig stiv, passet ikke i det hele tatt! Ville vært forsiktig med hamstring siden du ikke vet hva som passer. Her har aldri up'n'go bleiene passet f. eks, kun bleielekk, mens andre vet jeg liker disse.. Hadde hamstret litt av alle str. av alle typer så kan du jo sjekke ut åssen du liker, og ikke ende opp med masse bleier som du egentlig ikke liker... Her hoppet vi nesten over str. 3, og har nå brukt str. 4 lenge og bruker den fortsatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Del Skrevet 7. desember 2010 Her har nr 1 brukt både Pampers og Libero uten større problemer. Dersom babyen ikke passer bleiene kan man altids gi dem videre til noen som kan bruke dem, taper jo ikke mer enn en femmer pr pakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #11 Del Skrevet 7. desember 2010 Å hamstre i det hele tatt, er igrunnen litt teit.... Jeg så et regnestykke på bleier her en dag....husker ikke hvor, men det virker på folk som om bleier er en megakostnad, mens det i realiteten ikke er snakk om de største summene, tross alt. Greit nok at man 'hamstrer' for å ha bleier i hus, til en uke, to uker og slikt...men utover dette tenker jeg at man er litt dramatisk, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #12 Del Skrevet 7. desember 2010 Gå å legg deg din hormonelle, frekke, sure kjerring! Bruk energien din på noe annet enn å sitte å trykke deg inn på tråder du bare skal ødelegge med sure innlegg. Er det mulig å være så tilbakestående i svarene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #13 Del Skrevet 7. desember 2010 Fordi det er fornuftig å betytte seg av tilbudene når de enda gjelder enda du ikke nødvendigvis MÅ! Jeg kjøper Pampers på Rimi og Libero på Kiwi . Har har jeg allerede lagret 12 pakker med Pampers bleier til spiren jeg venter i januar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #14 Del Skrevet 7. desember 2010 Fattig mor?!?! Seriøst?! Jeg er ikke fattig, men har hamstret ca. 40 pakker, og skulle gjerne hatt mer. Syns det er fint å spare penger der man kan spare med to bleiebarn. Så kan jeg bruke pengene på andre ting, barna, venner og familie, syns det er smart og en fin mulighet til å teste ut flere bleietyper på en billig måte! Jeg vet jo at disse blir brukt, og det blir fint å slippe å drasse på bleier de neste mnd, kan bare gå i boden og hente! Har jeg for mye til eldste så tar snuppa over når den tid kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #15 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg har råd til å betale full pris men jeg foretrekker å betale halv pris. Selv om jeg ikke er fattig. Jeg trenger ikke hive penger ut av vinduet heller. Kanskje det er derfor jeg ikke er fattig? Dere som vil betale full pris nå kan jo bare gå på rema og kjøpe en pakke libero om gangen. Da betaler dere full pris siden de har 2 for 1 nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #16 Del Skrevet 7. desember 2010 Er overhodet ikke bekymret for å blakke meg totalt på bleier, da hadde jeg ikke fått barn. Men er såpass bevisst at jeg gjerne kjøper mange pakker bleier til fem-ti kr pakken, fremfor å vente til over nyttår og se prisene gå tilbake til normalen. De av dere som blir helt over dere av de som hamstrer er vel heller aldri å se på salg? Det må jo også være helt idiotisk i deres øyne, bare en haug fattigluser som graver til seg det som måtte være av ting som selges billigere enn vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #17 Del Skrevet 7. desember 2010 For å svare på spørsmålet ditt, KIWI er billigst på Libero bleier. Du får 4 pakker til rett under 50 lappen. De til nyfødte er vel enda billigere. Har tvillinger på 1,5 år og går aldri på KIWI uten 4 pakker bleier. Det står at du max kan kjøpe 4 pakker om gangen, men vet ikke hvor nøye de er. Lykke til med fødsel og bleiekjøp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #18 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg venter også en liten en i januar. Sannelig ikke lett å finne ut av hva som er de beste tilbudene eller hvilket merke man skal gå for. Jeg har kjøpt inn en del i libero, men har kanskje litt for mange av de minste. Ender vel opp med å ikke få brukt noen siden småen sansynligvis blir litt stor fra dag en. Så tror det lønner seg å hamstre i de litt større størrelsene. Jeg kjøpte inn alt på Rema jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #19 Del Skrevet 7. desember 2010 halv pris på jumbo pakkene til pampers på coop for medlemmer...billigste er da ca 40 kr for 99 bleier. Om samme gjelder for Libero vet jeg ikke da min ikke kan bruke Libero bleier. Så om du skal hamstre så hamstre litt forskjellige slag, så du kan teste ut hvilke bleier ungen evt ikke skulle tåle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #20 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg er HELT FOR å kjøpe inn bleier nå som de er billigere:) Er heller ikke fattig,men kan nesten ikke tenke meg kjedeligere ting å bruke penger på...jo bind når det var aktuelt=D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå