....mammatilto... :))) Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 500gr kjøttdeig spinat tomat paprika melange salt pepper chilipepper vann Stek kjøttdeigen og ha i godt med smør,deretter ha kjøtte over i en kjele og ha i biter av frosne spinat eller fersk og vann. Hakk i 2store tomater og en lang paprika snacks. smak til med krydder.La dette koke en halv times tid,men husk og ha i en ss med melange. Serveres med godt brød eller ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Kan du ta med mengden på de ulike ingrediensene? Så veldig god ut denne så den skal jeg prøve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....mammatilto... :))) Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 7. desember 2010 nå bare slumper jeg oppi da..hehe men skal vi se.. 500gr kjøttdeig 2 store tomater 1-2 snacks paprika 1/2 pose frosen spinat 1ts chilipepper salt pepper ss melange 4-5 dl vann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rødt&blått Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Å, så spennende! Den har jeg lyst til å smake og! Er den sterk? Hvor mange ss melange? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå