Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 søren altså...er 2 mnd siden dåpen og jeg klarer ikke skrive på dåpskortene...aner ikke hva jeg skal skrive, alle har en mening i familien om hva jeg burde skrive så alt blir bare rot:P noen her som har noe enkelt jeg kan skrive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 takk for gaven vi fikk da ***** ble døpt ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er sånne ting man bare må gjøre med en gang ellers blir det ikke gjort, så nå må du bare tvinge deg til å gjøre det:) (Mine takkekort fra dåpen ble til invitasjonskort til konfirmasjonen, så gikk nok litt for seint for mamman minÜ). Laget selv en standard mal på pcen, hvor jeg skrev noe sånt som: Kjære Tusen takk for jeg fikk til dåpen 3/4-08. Gode klemmer fra **** Gikk gjennom lista og fylte inn navn og gave etterhvert. Du kan legge margene slik at du kan fore printeren med fine ensfargede kort (kjøper mine på Tanum) og printe teksten rett i kortet. Til de som hadde vært med skrev jeg også takk for at de kunne være med å feire den store dagen etc. Foran på kortet satte jeg bilde av snuppa i dåpskjolen. Fikk en venninene til å hjelpe meg med dette, og vips var kortene i posten:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 okei:) trenger jeg skrive noe slik som "og takk for at dere deltok på den store dagen min...."eller noe slikt? eller nok med takk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 dytt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Det enkle er ofte det beste:) De som mottar kortet leser garantert ikke teksten så nøye, bryr seg nok heller om bildet:) "Tusen takk for gaven jeg fikk på min dåpsdag -dato-. Gode klemmer fra -navnet på barnet-" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 ja det enkle er ofte det beste....men burde jeg skirve fra barnet eller fra oss foreldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #8 Del Skrevet 8. desember 2010 Det kan du velge helt selv - ingenting som er rett eller feil her:) Selv skrev jeg under med barnets navn på dåpskortet og vårt navn på takkekort etter fødsel, men det gjør du som du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2010 #9 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg husker ikke hva jeg fikk fra hvem, jeg har et felleskort for fødselsgaver/dåp, med påtrykt tekst "Takk for oppmerksomheten i anledning xxa fødsel den.xx.xx.xx og/eller dåp den xx.xx.xx" Undertegnet av oss foreldre. De jeg husker gaven fra, de nærmeste, skrover jeg bare bakpå "Takk for sparkebuska, klemxx og xxeller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå