Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Søsteren min har ikke gitt oss julegaver iår, bare til barna. Det synes jeg egentlig er greit, men jeg synes også det er litt trist at jeg ikke skal gi noe som helst til min eneste søster. Derfor har jeg gitt en liten sympolsk gave. Men blir dette dumt?Ettersom hun ikke gir noe til meg? Hva ville du gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Familie skal vel kunne snakke åpent om sånnt? Hør med henne om hun har valgt dette som en fremtidig ordning og at hun ikke ønsker utveksling av gaver mellom de voksne. Er det tilfellet så gir du ikke heller. Har hun valgt det for i år, fordi hun har elendig økonomi, eller noe, så kan du velge å gi til henne alikevel. Dere er jo søstre og burde virkelig kunne snakke om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Tja, kanskje vi burde det. Lurte alikevel på hva dere synes. Vi har et ganske dårlig forhold, for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Nei. Broren min slutta å gi til meg, så da slutta jeg også. Inget savn. Han ga meg bare cder av sånne "kvine-damer "som han tror alle damer liker. Beyonce osv.. Ugh,. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Hos oss slutter vil å gi til søsken etter at de blir 18. Når de får barn, begynner vi å gi til barna i stedet. Men det var ikke det du spurte om. Hvis du føler at du vil gi gave, så gjør det, men si at du ikke forventer noe tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Kommer jo an på hvem det er, men jeg har kjøpt til brødrene mine også de årene den ene broren min ikke ga noe til noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 har hun barn? hvis hun ikke har det syntes jeg du skal/må gi, for hun gir jo til din familie. Hvis hun har barn og du gir til de, kan du jo velge selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Del Skrevet 7. desember 2010 Har din søster barn? Hvis ikke, synes jeg absolutt at du skal gi noe til din søster.. Om hun har barn, så kan du kjøpe noe til barna og kutte ut din søster. Men så lenge dere ikke har blitt enig om å ikke kjøpe gave til hverandre, og hvis du har lyst å kjøpe til henne, synes jeg du skal gjøre det.. Men si at du ikke forventer noe gave tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja hun har 3 barn, vi har ett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå