Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Fortell. Hva skjedde, hvordan fikk dere den løs og hvordan gikk det med tunga etterpå? Mini gjorde det i dag, ser ut til at det har gått bra men jeg får jo ikke se etter heller...bare tenker på at det kan jo være vanskelig å puste hvis tunga er hoven... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Tror alle unger gjør det minst en gang i løpet av barndommen. Treåringen min gjorde det i fjor, og rev seg løs så blodet skvatt. Han fikk et sår, og det var litt vondt i noen dager, og så grodde det. Ingen opphovning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 HEHE, jeg gjorde det hele tiden når jeg var liten. Det tok noen ganger før jeg skjønte at man bare må puste varm pust på tunga for å få isen til å smelte, eventuelt helle lunkent vann over Ellers ble jeg aldri hoven når jeg rev løs tunga, selv om det var jævlig vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 rett utenfor huset, brukte lunket vann. Han hadde øm tunge i noen dager, men ikke spesiel hoven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg husker å ha gjort det selv. Må ha vært 3-4 tror jeg. Fikk klar beskjed om å ikke dra meg løs, men stå heeeeelt i ro, og så løp noen inn og hentet lunkent vann og hellte det over så jeg kom løs. Har også hørt om barn som har røsket seg løs, og som har blødd kraftig i lang tid. Glad jeg slapp det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3småtroll♥ Skrevet 7. desember 2010 #6 Del Skrevet 7. desember 2010 Vi har nå hatt barn i 8 år og ingen av jentene har noen gang satt fast tungen i noe, men så kom lilleknot.. Hittil har han satt fast tunge og leppene 3 (!) ganger! Skulle liksom tro at han lærte, men ikke han nei;) Når vi spør han om han skal slikke på gjerdet så sier han nei og blir litt flau, men ha må liskom prøve igjen likevel:p Både hjemme og i barnehagen har vi tatt på lunket vann og det har gått greit. Tungen har han ikke klaget på og ikke har det sett ille ut på den, men leppene har blitt ganske såre da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #7 Del Skrevet 7. desember 2010 Uff, åh, ææææh, har totalt angst for dette! :S Gjorde det en gang da jeg var liten, røsket meg løs og satt med tunga ute av munn resten av dagen. Etter at jeg ble voksen har jeg fått totalt angst for å sette fast tunga ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #8 Del Skrevet 7. desember 2010 Håper virkelig han lærte og at det ikke skjer flere ganger... Han holdt på å dra seg løs så jeg måtte bare holde hodet hans fast mens jeg faktisk fikk han løs med munnen og spyttet mitt! Ekkelt ja, men jeg hadde gjort det igjen. Hi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #9 Del Skrevet 7. desember 2010 æsj, husker jeg gjorde det da jeg var liten. de reiv den løs og blodet frosset fast i gjerdet. var der mange dager:( var vondt ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #10 Del Skrevet 7. desember 2010 Så rart! Jenta mi har også gjort dette idag i barnehagen. Er en kjempe morsom julefilm hvor en liten gutt gjør dette, så jeg og mannen min måtte le da vi hadde hørt at hun gjorde det (hun ble litt fornærmet stakkars.) Det gikk ihvertfall bra med henne, hun gjorde det fordi hun husket at mamma hadde sagt at hun burde aldri gjør det (go figure), hun dro bare tunga vekk selv, den blødde ganske mye i begynnelsen hørte jeg, men hun virker ikke som hun merker noe i det hele tatt nå lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå