Gå til innhold

Forslag til navn på lillebror??

Anbefalte innlegg

Hallo!

Vi trenger hjelp med guttenavn!! Har jentenavn klart, men om det blir gutt så aner vi ikke.

Storebror heter Henrik!! Min mann vil ha et navn som er maskulint og ikke altfor poppis, men ikke for sært heller!!

Forslag??? Kom med de!! Thanks:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142651376-forslag-til-navn-p%C3%A5-lillebror/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, mange gode forslag. Problemet er også at veldig mange av disse flotte navnene er allerede brukt av nær familie!! Synes f.eks Magnus er nydelig men det heter nevøen min:) Både Håkon, Håvard og Vegard er flotte navn! Albert som du ovenfor har foreslått er et av mine favorittnavn, men mannen nekter!!

Ikke enkelt med navn når det er to som skal bestemme:) Kom med flere forslag!! Vi trenger de!

Annonse

Henrik er mitt favorittguttenavn, sammen med Johannes! Kan det være et alternativ? Johannes er både maskulint, sterkt og nydelig! Det var det første jeg tenkte på. Henrik og Johannes - klinger vakkert sammen! Absolutt mitt beste forslag.

Nå tenker ikke jeg på hva som er populært og ikke, skriver de jeg synes passer bra. Så får dere bare luke bort de som ikke er aktuelle :-)

Henrik og Oskar

Henrik og Jakob

Henrik og Johan

Henrik og Andreas

Henrik og Karl

Henrik og Daniel

Henrik og Håkon (Håkon er pent det, men ville selv styrt unna H på begge)

Henrik og Isak

Henrik og Levi

Henrik og Ludvig

Henrik og Lars

Henrik og Magnus

Henrik og Nikolai

Henrik og Olve

Henrik og Olai

Henrik og Peter

Henrik og Peder

Henrik og Vilhelm

Noen du likte? :-) Er så mane sterke, vakre navn som står bra til nydelige Henrik.

Morsomt!! Vi to har tydeligvis veldig lik navnesmak:) Nesten som å lese min egen liste:) Bare Olve, Karl, Levi og Daniel jeg ikke er så glad i:)

Johannes er også kjempefint, men selvsagt er dette også oppbrukt i nær familie. Akkurat no står det egentlig mellom Edvard og Isak. Hadde det bare vært meg som skulle velge, så hadde det vært så lett:)

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest To stjerner

Skummet gjennom tråden, skal prøve å komme med noen (forhåpentligvis) nye, som jeg synes er bra navn

Vebjørn og Henrik

Petter og Henrik

Niklas og Henrik

Jørgen og Henrik

Jens og Henrik

Even og Henrik

Sigurd og Henrik

Audun og Henrik

Ådne og Henrik

Torbjørn og Henrik

David og Henrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...