Nathalie09 Skrevet 7. desember 2010 #1 Skrevet 7. desember 2010 Har vert noen lange dager dette før testing...hadde mye mensmurringer nå de siste 4 dagene før test..så var sikker på at mensen skulle komme.. Tog tester igår og dagen før , og de var veeeeeeldig svake...så trodde det nesten ikkje idag da da det lyste GRAVID på displayet... Så får vi nå hb at alt går bra de neste 8 "kritiske" ukene. Har gått på cyglogest nå etter egginnsetting, føler jo det er det som er årsaken til at det har gått denne gangen. Første forsøk fikk vi negativt resultat etter egginnsetting,og da ingen medisiner etter innsetting... så da lyktes vi på fryseforsøk
Hansine lengter sårt Skrevet 7. desember 2010 #4 Skrevet 7. desember 2010 Gratulerer! Så hyggelig at du er gravid:-) Lykke til videre og nyt at du er det!
Merete 33 Skrevet 8. desember 2010 #5 Skrevet 8. desember 2010 Titter innom fra 3. trimester! Gratulerer så masse!! Jeg har 41 dager til termin med min lille eskimo-gutt!! Lykke til!
Brillesmurfen Skrevet 8. desember 2010 #6 Skrevet 8. desember 2010 Gratulerer så mye!! Dette var hyggelig og oppløftende lesing!
Stjernemagnolia Skrevet 8. desember 2010 #7 Skrevet 8. desember 2010 GRATULERER ! Så heldig du er som endelig har fått en positiv test noen uker før jul! Det må være en flotteste og beste gaven du noensinne har fått. Kos deg og masse lykkeønskninger fremover Klem
Nathalie09 Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2010 Tusen takk alle sammen. Ønsker alle lykke lykke til, og håper maaange flere vil få verdens beste julegave... Ikke gi opp jenter.. Ei venninne av meg prøvde 3 ganger offentli her i Norge, så 3 ganger i Danmark med negativt resultat...Så ville hu prøve privat på Hausken i Haugesund...og da kom det ei søt lita jente som nå er snart 1/2 år... Hausken bruker de visst helt andre medisiner.. Stor klem
jons_gravid Skrevet 9. desember 2010 #11 Skrevet 9. desember 2010 Gratulerer så mye med positiv test, for en herlig dag:o) Og de opptinte blir like søte og trassige som de "ferske" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå