Gå til innhold

Blødning :( Siste dag i 1 trimester i morgen :( trenger råd av dere jenter!!

Anbefalte innlegg

Jeg er tolv fullførte uker i morgen, hopper over i 2 trimester på torsdag om alt er bra :(

Men i dag har jeg hatt en kraftig blødning med litt klumper i! :(

Jeg har en angelsound og sjekka nettopp, og fant hjertelyden.

Men kan dette vere et tegn på at noe kan vere galt med fosteret eller starten på en SA kansje??

Skal til legen i morgen på første kontroll..kan jeg spørre om en ul for å sjekke om ting er i orden?

Ble veldig deprimert nå og gruer meg til første kontroll i morgen:( trodde ikkje dette skulle skje når jeg er 12 uker på vei men..

Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Hei på deg! Du skulle jo fått sjekket oppi dette i dag, de hadde tatt deg inn på ultralyd på føden det er jeg sikker på. Ihvertfall burde du kreve henvisning av lege i morra for å få sjekket det opp. Veldig positivt at du fant hjertelyden, du kan ha morkaken langt nede og da er det vanlig at man blør, bare slapp av og ikke anstreng deg med noe. Alt er nok bra med lille nurket ditt. Masse lykke til i morra <3 Klem :)

HUff, så utrolig skummelt! Har opplevd masse blødninger, også kraftig, og også klumer, dette svangerskapet, og babyen har overlevd så langt. Er 16 uker på vei nå. Så det trenger virkelig ikke være noe galt. Men skjønner frykten din så utrolig godt!!! Få henvisning til ultralyd, ja, slik at du kan roe deg! Og vil ikke legen gi deg det, så ville jeg ringt føden. For en blir helt tussete og klarer ikke slappe av etter noe slik.

Håper virkelig at alt er ok! Lykke til i dag!

Hei:)

Skummelt med blødninger...:s

Jeg er i uke 27 nå, og i uke 12 hadde jeg en veldig kraftig blødning (helt plutselig, uten noen forvarsel). Det var også klumper i , men hadde ikke noen magesmerter (bare litt sånn murringer)... La meg ned på senga oppå en haug med håndklær, og ringte legevakta (blødde faktisk gjennom 8 lag med håndklær på ca. 15 min., så det var ganske mye kan du si, og jeg var jo ganske sikker i min sak på att dette umulig kunne gå bra- selv om jeg samtidig følte att alt var i skjønneste orden...). Fikk komme på sykehuset med det samme, men de ville vente til neste dag med å sjekke noe ,for de håpte blødningen vill avta litt i løpet av natten. Neste morgen kom de og trillet meg ned til ultralyd, og der var det en sprell levenede baby som hadde det helt supert... Blødningen kom av att morkaken lå langt nede, og det hadde samlet seg opp blod i ett "rom" i underkant av den...:)

Att du har funnet hjertelyden er jo kjempe bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...