Gå til innhold

Hva passer sammen med Sanna?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sanna er et nydelig navn:)

Tenkte du å ha samme forbokstav?

Sanna og Sia

Sanna og Selma

Sanna og Sofie/a

Sanna og Kajsa

Sanna og Celina

Sanna og Frida

Sanna og Sebastian

Sanna og Silas

Sanna og Simen

Sanna og Casper

Sanna og Jesper

Sanna og Leonel

Sanna og Simone

Sanna og Sofia

Sanna og Selma

Sanna og Emilie

Sanna og Cornelia

Sanna og Rikke

Sanna og Hedda

Sanna og Frida

Sanna og Vilde

Sanna og Eline

Sanna og Julie

Sanna og Live

Sanna og Elise

Sanna og Amanda

Sanna og Tobias

Sanna og Oliver

Sanna og Sebastian

Sanna og Kasper

Sanna og Mathias

Sanna og Alexander

Sanna og Andreas

Sanna og Henrik

Sanna og Fredrik

Noen du liker?

Vår datter heter også Sanna; nydelig navn;) Vi venter nå nummer to, vet ikke om det blir gutt eller jente. I forhold til guttenavn har vi to flotte mulige navn som vi synes passer godt;

Timo og Eskil.

Eller liker jeg veldig godt disse navnene sammen med Sanna:

Sander

Simen

Sondre

Mikkel

Men I forhold til jente synes vi det er å så vanskelig å bli enige/ finne noe vi begge liker: Mannen min liker veldig godt;

Helle ( lik oppbygning av navnene..)

Jeg liker Tiril

Men vi liker ikke hverandres navn...

Jeg har tenkt i det siste at jeg egentlig ikke ville ha het navn som ligner veldig på Sanna. Så tror ikke det blir et navn med a-ending på oss hvertfall. Jeg kommer til å følge med litt her nå fremover altså. Kom gjerne med flere forslag!

Annonse

Mange gode forslag her :) Men vanskelig altså, moro at dere har samme problemstilling, joyride mor. Ikke så mange som har det navnet, i alle fall ingen i vår omgangskrets.

Jeg synes det er mest vanskelig med guttenavn, finner ingen som jeg faller ordntlig for. Men har mest på følelsen av at det er ei lita jente inni der, mulignes fordi jeg er jentemamma og ikke kan se for meg hvordan det vil være å få en gutt ;)

Sander, Simen og Sondre har vi i nærmeste familie/ vennekrets, men enig i at de passer godt til Sanna. Mikkel er jeg litt usikker på hva jeg synes om, samme med Timo og Eskild.

Jeg liker Felix, men samboer er ikke helt enig. Vet ikke om jeg er helt fortrolig med det heller. Liker også Linus, men det synes jeg ikke klinger så godt med Sanna. Lukas liker jeg også, men synes det er for "poppis".

Når det gjelder jentenavn, så synes jeg Helle var et godt forslag jeg ;) Har vært inne på det tidligere, men det er brukt av en slektning så litt usikker, riktignok ikke noen vi har noe særlig omgang med.

Ellers liker jeg Lone, Simone, Celine, Erle og Tilde, for øyeblikket i alle fall ;)

Noen som har noen meninger om disse i forhold til Sanna?

Hei igjen!

Synes det er morro at vi liker de samme type navnene fantasia. Av guttenavnene du nevnte liker jeg Felix kjempegodt!! Det hadde jeg faktisk glemt! Vi kommer ikke til å bruke det altså...

Linus og Lukas er også veldig fine. Hvis du synes Lukas er for 'poppis' går det an å kutte ut 's' en og da blir det 'Luka'. (Populært guttenavn i nederland for tiden..)

Når det gjelder jentenavn har jeg faktisk gått og 'smakt' på Lone i det siste. Erle synes jeg er nyyydelig! Og Tilde liker jeg også veldig godt!! Alle sterke, trygge navn med personlighet hvis jeg kan si det sånn,- og så lenge navnene er av den typen synes jeg de passer med Sanna.

Kanskje vi burde se litt på danske navn på nettet..?

lykke til!

jeg blir så ivrig når jeg først setter i gang.. og jeg føler også at dette er en jente så blir mest det jeg ser på. Liker forresten guttenavnet Kasper.

Liker også Iben,Freya, Kaisa og Isa

Og hvis det er lov må jeg bare nevne mitt og min søsters navn; Trude og Jorid.

og Lærke/Lerke og Vibe!! ( men det går ikke for oss; må passe på flers språk.)

nå tror jeg jammen jeg gir meg ( hvertfall for i dag.)

Kom gjerne med enda flere forslasg; har 4 måneder til å tenke på jeg;)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...