Gå til innhold

Min opplevelse med spåing:-)

Anbefalte innlegg

Gjest pizzadilla

Hei!

Jeg tenkte jeg kunne dele med dere litt fra den gangen jeg ble spådd i tarot kort :-)

Jeg traff en kjempetrivelig dame da jeg var på byen for ca 3 år siden på min gamle hjemmplass. Hun fortalte at hun reiste rundt i Norge og spådde.

Dagen etter møtte jeg henne igjen og hun spådde meg:-)

Hun kunne fortelle at jeg skulle slutte i jobben min og flytte, hun fortalte og litt om fortiden min. Som stemte:-)

Jeg kom til å treffe en mann(hun beskrev han som en jeg ikke hadde møtt ennå og han hadde spesielle interesser som fjellklatring osv. han har jeg møtt, og han snudde hele verdenen min opp ned på en både bra og dårlig måte..mest dårlig) Jeg skulle også flytte sørover. Hun så og at jeg kom til å få en liten gutt som vil være en skikkelig håndfull:-)

Alt hun sa har skjedd, men jeg lurer på om den lille gutten kan være valpen min :-P han er en håndfull for å si det sånn. Har flyttet sørover og har en kjempebra samboer:-) (endelig en snill mann :-)

Hun sa og at jeg kom til å starte på en utdannelse, men det har jeg ikke gjort ennå.

Om jeg støter på en spådame igjen så kommer jeg ikke til å tenke engang før jeg slår til :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142651249-min-opplevelse-med-sp%C3%A5ing/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...