Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Utrolig trykkende stemning mellom oss nå føler jeg. Kjenner henne litt fra tidligere. Synes det hele tiden har virket som at hun kun har snakket med meg når hun har måttet. Ofte seg jeg at hun har sett meg og en gang prøvde hun å få en annen til å gå og møte oss, men den personen var opptatt, så da måtte hun ta imot barnet likevel. Dette er ikke noe jeg bare innbiller meg. Hun hilser ikke på fritiden og oppfører seg helt rart rett og slett, jeg føler at det er noe, men hva?.. Når jeg kommer og henter er det aldri hun som kommer med barnet mitt. Lurer på om hun har sagt fra til de andre at hun ikke vil. Herregud, dette er skikkelig ekkelt synes jeg. Jeg har ikke behov for å føre lange samtaler med henne, men et hei og et smil hadde jo ikke skadet... Noen som jobber i barnehage her som kan fortelle om dette er vanlig oppførsel blant ansatte hvis man ikke vil snakke med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 jeg jobber i bhg, og dette er absolut ikke normal oppførsel for hverken bhg ansatte eller folk flesk vil jeg si. ville jo tenkt at grunnen til at hun unngår deg er fordi dere hadde hatt en krangel eller noe på privaten. men da regner jeg med du hadde nevnt det i innlegget ditt. så da aner jeg ikke grunnen til at hun gjør som hun gjør. de som jobber i bhg bør jo være imøtekommende og hyggelig med alle foreldrene, henting/levering og ta i mot/gi beskjeder er jo en stor og viktig del av jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Jada, hun skrur på sjarmen og prater når hun må, men det er noe med henne som jeg ikke klarer å sette fingeren på. Men så neste dag hvis det er flere ansatte der, står hun feks bare og stirrer inn i dataskjermen eller er veldig opptatt med noe annet. Jeg kan stå ganske nær henne og hun hører stemmen min og jeg henter barnet mitt, men likevel har det skjedd at hun bare ignorerer meg fullstendig. Utrolig ekkel følelse. Gruer meg til å levere og hente nå for jeg vet ikke hvordan jeg skal oppføre meg. Det virker jo rett og slett som om hun ikke liker meg i det hele tatt... Huff.. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Det kan jo hende at hun ikke mener noe vondt med det, men at hun for eksempel er veldig usikker på deg av en eller annen grunn. Vet ikke jeg, men kan bare fortelle om meg selv. Hvis jeg er usikker på om noen liker meg, blir jeg veldig sjenert og ikke finner på noe å si, og da har flere kalt meg høy på pæra. Prøv å gå mot henne og være skikkelig hyggelig og åpen. Det vil iallefall være bedre enn at dere begge står og skuler på hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 JA, det kan jo hende at hun er usikker på meg også da. Men jeg er så redd for å plage henne med å prate med henne hvis hun egentlig ikke vil snakke. Hun holder jo tyelig avstand. hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå