-Hengebuksvinet- Skrevet 7. desember 2010 #1 Del Skrevet 7. desember 2010 Mannen er virkelig på hugget og vil ha en sånn, jeg kjører mest sentrumskjøring og er ikke helt sikker. Hva tenker dere? For oss som bor i en liten by, liker friluftsliv og er mye på fjellet (sommer som vinter). Er dette bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #2 Del Skrevet 7. desember 2010 Det er bilen. Jeg har hatt min i en del år nå og kunne aldri noen gang tenke meg å kjøre noe annet... Det er en fantastisk bil, rett og slett. Dyr i drift, men driftsikker, uovervinnelig på fremkommelighet, dønn trygg og ikke minst god kjørekomfort. (ikke fantastisk kjørekomfort, men god:p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #3 Del Skrevet 7. desember 2010 Kjører dere mye og har stram økonomi ville jeg nok anbefalt noe annet. Store firhjulstrekkere er også skumle på glatta, da de rett og slett er så tunge at hvis man først sklir har man ikke sjans til å holde seg på veien ... For all del; man kommer seg som regel frem opp bratte bakker og i litt ulendt terreng, men på glatte overflater er de skumle! Har selv gått i grøfta med en Landrover Discovery i fjor vinter; kjørte svært rolig, men seilte likevel rett frem i en sving - hadde ikke nubbesjans til å holde bilen på veien! Aldri opplevd noe lignende før, og jeg har kjørt litt diverse biler på glatta ... (Volvo V70 2007 og 2009, diverse BMWer, et gammelt skabberakk av en Renault, en ganske ny Peugeot 206 - for å nevne noe.) Tror jeg heller ville anbefalt en litt mindre bil. Mer praktisk til sentrumskjøring er det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #4 Del Skrevet 7. desember 2010 Ja det er bilen, sukk ;-) Ha hatt en 2001 modell nå i åtte år og den har alt utstyr, skinninnredning osv. Makan til driftsikker bil skal du lete lenge etter. Vi har bare byttet det som må byttes ved javne mellomrom (bremsedeler, registerrem osv) ikke noe annet. MEN du skal vite at det finnes mange biler som har bedre plass i baksetet, og de bakerste setene (hvis du velger 8-seter) er for pygmeer med korte bein ;-) Og som hun over skriver, man kommer fram over alt, jører man pent går det fint, får du sleng går det raskt av veien for bilen er tung... Den er god å kjøre, ikke noe problem å lukeparkere, hvis du bekymret deg for det ;-) Deilig å sitte i høyden å kjøre, klarer ikke å kjøre "vanlig" bil lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. desember 2010 #5 Del Skrevet 7. desember 2010 Herlig bil, men bruker mye drivstoff, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå